HYUNJİN ANLATIMINDA
Felix'in okulunun önünde bekliyordum. Dün onula hep göz göze gezmiştim. Sanırım korkutmuştum. Daha fazla düşünmeden içeriye girdim. Şubem felix'in Sınıfıydı.
Hemen vakit kaybetmeden içeri girdim zilin çalmasına 3 dakika kalmıştı. Merdivenlerden çıkıp sınıfa girdim. Gözlerim ilk felix'i aramaya başladım. Duvar dibinde en köşede oturmuş kitap inceliyordu. Hafif gülümseyip onun yanına gittim. Yanına oturdum.
''Selam'' dememle yerinden sıçramıştı. Onu korkutmak istememiştim.
''S-selam beni korkuttun''
''Özür dilerim seni korkutmak istememiştim.''
''sorun değil... şey ben seni birine benzettim ama çıkaramadım.'' dedi. Sanırım markette karşılaştığımızı hatırlamıyordu. Felix gerçekten tatlıydı.
''Markette karşılaşmıştık. Hatırlarsan, sen benden korkup marketten gitmiştin.''
''Özür-''
''Hayır hayır sen özür dileme sadece benim hatam. Seni korkuttum.''
''Pekala ben özür dileyemiyorsam çıkışta büfeye gidelim yemek yeriz''
''Tamam kabul''
''sevindim ve adını-''
''Hwang hyunjin'' dedim. felix gülümseyerek önüne döndü sınıfa hoca girdi. Direk gözleri beni bulmuştu. sanırım sınıfta yeni olduğumu unutmuştum. Hoca
''Sınıfımıza yeni geldiğine göre kendini tanıtabilirsin''dedi.
''Peki. Adım hwang hyunjin 22 yaşındayım. Bu kadar'' dedim. herkes bana bakıyordu sanki benden korkmuşlar gibi. Hoca
''teşekkürler hwang oturabilirsin. Evet çocuklar matematik ders kitaplarını açabilirsiniz''
Yeni olduğum için ders kitaplarına daha almamıştım. El kaldırarak hocaya söylemiştim. Hoca da yanındakinden bakabilirsin dedi. Felixe baktığımda kitabı ortaya koymuş deftere yazı yazıyordu. Bu çocuk gerçekten tatlıydı.
Çantamdan kalemimi çıkardım. Felix'in kitabının açıldığı sayfaya bir şeyler yazdım. Felix'in bana baktığını gördüğümde bende ona bakıyordum. Ne oldu der gibi kafamı sallamıştım. Felix kaşlarını çatıp dudak büzdüğünde kıkırdamıştım. Bu hali cidden çok tatlıydı. Sen bana hep böylee gül oldurmu.
''Neden kitabıma bir şeyler yazıyorsun''
''Sevmedin mi''
''Hayır-'' Felixin lafını bölen zil sesi olmuştu. Felixe baktığımda yüzünde korku vardı. Sanırım bir sorun vardı. Felix'i böyle ilk defa görüyordum.
''Felix sorun-''
''Aa bakın çilli tavuk'da buradaymış, naber çilli görüşmeyeli uzun zaman oldu''
içeriye bir kız bir erkek girmişti. Sanırım felix'e zorbalık yapıyordu. sinirlenmiştim.
''Beni rahat bırak Sun Yeon''
''Bana bak bücür kız arkadaşımla düzgün konuş yoksa o dilini köpeklere veririm.''
''Boşver bunu bebeğim''
''Sende beni yalnız bırak Cheon-sa''
''Ne dedin-'' elini kaldırıp tam felix'e tokat atacakken elini durdurdum. Öfkeyle bileğini kıvırıp arkaya çevirdim.
''Bana bak bok çuvalı seni felixle bir daha uğraştığını görürsem kız arkadaşınla tahtalı köye boylarsın anladın mı beni!''
Son cümlede bağırdığımda sınıfta herkes yerinden sıçramıştı. Cheon-sa denen çocuğun kolunu bıraktığımda kız arkadaşına baktım. Korku dolu gözlerle bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ KATİL ‖HYUNLİX‖ ✅TEXTİNG✅ [ANGST] ✓
AventuraGenç bir oğlan haberlerde maskeli bir katil olduğunu görür. Dışarısı tehlikeli olduğu için evden çıkmaktan zorlanır. Ancak kendini evde tutamaz dışarıya çıkar. BÜYÜK BİR SORUNLA KARŞILAŞIR. :shiplemeler: Hyunlix minsung chanmin changin İYİ OKUM...