Nasıl gidiyorrr
Min Yoongi
Gözlerimi araladığımda karşımda tanımadığım bir adam vardı. Doktor olsa gerek ki beyaz önlük giyiyordu. Bir anda bi çığlık duydum kafamı yan çevirdiğimde Rosé'un sevinç çığlığı attığını gördüm ama yanında ki? Kimdi ki o kapıyı açtığımda görmüştüm ama adını kim olduğunu gece bu saatte neden kapıda olduğu anlamamıştım. Karışık düşünceler içindeyken etrafı inceliyordum Park malikanesi'nin oturma odasında olduğumu fark ettim. Otuma odasının kapısı açıldığında az önce Rosé'un yanımda olan adamı görmüştüm elimde bir bardak su bana doğru geliyordu. "Al." dedi soğuk bir sesle bende suyu alıp içtim. Tekrar sağa baktığım da Park ailesini gördüm Bay ve bayan park doktor ile konuşuyorlardı. Rosé ise benim yanıma geliyordu. Şuan Rosé'u görmek istemiyordum. Direkt konuşmak istemiyordum. Yapılacaklar listemin en başına Rosé'dan ayrılmak olarak beynimin bir kenarına yazmıştım. Fazla düşüncelere dalmış olucam ki bilmediğim beyfendi konuştu. "Ee.? Sen kimsin?" dedi bende 'Asıl sen kimsin' dicekken Rosé "Abi darlamasa onu bu hale getiren sesin." dedi. O anki şaşkınlıkla sadece "Abi mi?" Diye bilmiştim. Min ve Park ailesi çok eskiden tanışıyordu biliyordum ama Rosé'un bi Abisi? Hiç aklıma gelmezdi.
Bir süre sonra herkes oturma odasında oturmuş bi açıklama bekliyorlardı. Ben neden burda olduğumu Rosé ile birlikte anlattım. Abisi ise benimle yaşıt Jimin miş. Bu zamana kadar hep yurtdışında olmuş şimdi ise şirket için geri dönmüş neden olduğumu bilmiyorum ama garip hissediyordum sanırım yurtdışında okumak bende çok istemiştim bu yüzden olsa gerek onunla konuşmak istiyordum sadece onunla konuşmak. O akşam herkes olan biteni anlattı. Bende Min malikanesine geri döndüm ve yarın yapıcak önemli bir işim vardı.
Bilinmeyen numara x Yoongi
+85******
Hey YoongiYoongi
Kimsiniz?
+85******Benim Jimin
Yoongi
Merhaba Jimin
+85***** adlı numarayı Jimin olarak değiştirdin
Jimin
Rosé ile şuan ilişkiniz nasıl?
Yoongi
Cevap vermem gerekiyormu?Jimin
Hadi amaYoongi
Gitmem lazımJimin
Bi kafe de buluşalım mı?
Yoongi
Aslında biliyormusun olur
Jimin
Güzel
Saat 17.30 da
*konum*
Burda olYoongi
Görüşürüz ParkJimin
Görüşürüz MinMalesef kısa yazıyorum biraz ilham ve bolca zaman lazım yb bu akşam atarım gibi geliyor veya sabah
Fikir vermek isteyen olursa
Tiktok: blimyminq burdan bana yazabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim / Yoonmin
RandomKim bilebilirdi ki Park kardeşlerin arasının Min tarafından bozulacağını.