2 tane sürekli okurum var ve 209 okuma sayısı olmuş umarım çok daha yüksek sayılar görürüm bu arada lütfen ilham lazımPark Jimin
Eve gelmiştim. Yoongi ile konuşmuş gezmiştik. Eve o kadar mutlu gelmiştim ki. Hiç kimse morelimi bozamazdı.
Dış kapıyı kapattığım da Rosé'un seslendiğini duydum ve o yöne doğru gittim. Ağlamaktan rimel ve göz kalemi akmıştı. Sadece bağırarak ağlıyordu. Bana birşeyler diyordu ama ağlamasından dolayı hiç birşey anlamıyordum.
Sonra telefonundan fotoğraf gösterdi Yoongi ile bugün sinemeya girmiştik. En arkanın bir önün de oturmuştuk ve evet film izlerken de bolca öpüşmüştük sinema salonun da çok az kişi vardı.
Bu yüzden dert etmedik. Fotoğrafta ise bizim öpüşürken tam önümüzden çekilmiş bi fotoğraf vardı. Biran da bağırdı. "SEN-! SEN BANA BUNU NASIL YAPABİLİRSİN!" dedi çok fazlasıyla bağırıyordu. Haklıydı bu yüzden sustum.
Birgün öğreneceği belliydi ama bu çok erken oldumtu. Kısaca beklemiyordum.
Ayağa kalktı bana doğru yürümeye başladı. "SENİN BUNU YAPTIĞINA PİŞMAN EDİCEM!!" diye bağırdı omuz atarak yanımdan ayrıldı çıktı gitti. Bugün pazardı babam evde çalışma odasınday dı. Rosé koşarak odasına gitti. Herşeyi babama anlatıyordu. Şimdi kaçmak yada acı çekmek vardı.Şöyle ki seçim yapmak için zamanım yokmuş.
Hikaye kötü mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim / Yoonmin
RandomKim bilebilirdi ki Park kardeşlerin arasının Min tarafından bozulacağını.