Park Jimin
Saat 17.12'idi annemlere ben çıkıyorum diyip çıkmıştım. Neden yoongiyi bir kafe'ye çağırdığımı bilmiyordum konuşmak istemiştim. Sarı saçları dikkatimi çekmişti yüzü çok simetrikti
burnu çok düzgündü gözleri çok güzeldi dudakları- Ah! Tanrım ne diyorum ben hayır hayır hayır olmamalıyım o kız kardeşimin sevgilisi böyle şeyler dememeliyim Amerikayı özledim arkadaşlarımı işimi orda benim bi hayatım var. Düşünmeden duramıyorum onları orda bırakmak ihanet gibi geliyor babam kesin beni şirketin başına geçirecek ve Amerikadan tanışınıcam. Harika! Cidden bunları düşünmekten yorulmuştum. Keyfim yerine gelsin diye müzik açmıştım Cool for the summer çalıyordu bu şarkıyı seviyordum sesi daha da yükseltip söylemeye başladım.
(Şarkıyı kendim çevirdim hata varsa sorry)
Bana ne istediğini söyleNeyi seviyorsan söyle sorun yok
Bende biraz meraklıyım
Yanlışsa doğruysa umrumda değil
Sır tutabilirim sen?
Aklım vücudun da vücudun aklımda
...Şarkının bu kısımlarını yüksek sesle söylemiştim. Kafenin hemen önünde park yeri görünce girmiştim saat 17.27'idi biraz arabada otumayı seçtim Rosé'u çok seviyordum bir abi olarak yanında olmasamda telefondan konuşuyorduk ona zarar gelsin istemiyordum ona birşey olsun istemiyordum annemler her zaman işkoliklerdi kardeşimle ben hep birlikte olurduk. Asla ayrılmazdık aramızda 2 yaş vardı, asla sözcüğü kısa bi süre zarfından sonra kalktı çok net hatırlıyorum.
Annemler Min'lerle yeni tanışmışları onlarında oğulları vardı. Aradan 24 yıl geçti tabi biraz hatırlamakta zorlansam da bir şey yapmıştım bağırmaya başlamışları karşımdaki çocuk ağlıyordu yapmamam gereken bir şey yapmıştım ama bilmiyordum bu yüzden beni amerikaya amcamlara yolladılar benden 1 yaş küçük kuzenim vardı. Hoseok çok iyi biriydi çok seviyordum 20 yaşına geldiğimizde amcamlardan ayrı eve çıkmışım mutluyduk birbirimizi kimbilir kaç defa sadece boxerla gördük, sarılarak uyuduk, aynı ramen'i paylaştık. O benim kuzenimdi ve gay olduğumu burdan anlamıştım o kuzenimdi ona karşı duygu hissetmiyordum fakat o bakış açımı genişletmişti. Ve ben bu genişlettiğim bakış açımda salak gibi kardeşimin sevgilisinden hoşlanmaya başlamıştım sadece onunla konuşmak istiyorum uzun süre konuşmak bu sadece hoşlantı bu ışığı söndürebilirim. Kolay olucak.
Saat: 17.30
"Tamam inme zamanı. Unutma Jimin bu sadece hoşlantı."
Yoonminli günler dilerim.<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim / Yoonmin
DiversosKim bilebilirdi ki Park kardeşlerin arasının Min tarafından bozulacağını.