7

264 18 11
                                    

Bu bölüm çok iyi olucakkk

Park Jimin

Saat 19'du telefonu bıraktım ve hazırlanmaya başladım duş aldım üstümü giyindim. Altıma dar deri pantolon üstüme beyaz düz oversize tişört ve pembe taşlı deri ceket giymiştim.

(Kısaca bu konbin aklınıza gelsin)

Düşündüm biraz makyaj yapsam bi şey olmazdı herkalde kalem çekip birde parlatıcı sürdüm hazırdım oraya sadece eğlenmeye gidiyordum içip kafa dağıtıcaktım o kadar. Saat'i tekrar kontrol ettiğimde 20.23'tu Rosé'a ben çıkıyorum demek için gitmiştim ama bi anda peluşuna sarılı ağlıyor halinde görünce şok olmuştum. Yoongi ne demişti 'Şuanlık iyi gidiyor' şuanlık yatakta gidip yanına oturdum ve konuştum. "Yoongi senden ayrıldı dimi?" Üzgünce kafa sallamıştı. Ha-ri-ka.
Cidden ve ben şimdi kardeşimin eski erkek arkadaşından hoşlanıyorum ve onunla bara gidiyorum. Bu geceyi sadece hayal edebiliyorum. Kapı çalmıştı Rosé'un yanından ben çıkıyorum diyip ayrılmıştım. Kapıyı açtığımda yoongiyi benim tam tersim olarak altı bol üstü dar giyinmişti o siyah boğazlı kazak üstünde çok yakışmıştı. "Gidelim mi?" Demişti kapıyı kapatıp çıkmıştım sadece çok gerici bi ortam vardı. Arabaya bindiğimizde kimse konuşmuyordu. Sonra biran kardeşimin ağladığı aklıma gelince. "Rosé'dan neden ayrıldın?" Dedim "Sanırım başkasına ilgi duymaya başladım." Demişti sanırım sanırım? "Sanırım derken?" Dedim "Emin değilim tamam mı?" Dedi düz ve sert konuşmuştu biraz sinirbozucuydu ve yine sesizlik bozuldu "Bu gece sarhoş olayı düşünüyor musun?" Dedi hiç düşünmeden "Evet. Kafa dağıtmak istiyorum." Demiştim ve araba durmuştu artık mekandan içeri girince neler olucak hiç emin değildim.

.
.
.
.

Mekana girdiğimizde Yoongi'nin arkadaşlarını bulmanız zorbolmadı. Daha kalabalık artmamıştı artmaya başlıyordu bi masaya geçip oturduğumuz da Jeongguk'u gördüm yoongi ilk bahsedince isim benzerliğidir diye düşündüm ama değildi oydu Jeon Jeongguk ikimizde bir birimizi gördüğümüz de sarılmıştık ikizde birbirimize çok sıkı sarılıyorduk bi süre sonra sarılmayı bıraktığımız da Tae Yoongi pis bi bakış atıyorlardı. Jk konuştu "Jimin bu Tae sevgilim yani nişanlım yakın zaman da nişanlanıcaz." Diyip tavşan dişleriyle gülümsemişti. Memnun oldum diyip selamlaşmıştık. Yoongi konuştu "Siz nerden tanışıyorsunuz?" Dedi "Jk ve ben korede tanışmıştık çok kısa süreliğine koreye gelmiştim o zaman tanışmıştık." Dedim yoongi anladım anlamında kafasını sallamıştı. Saat 23'ü geçiyordu ve ben sarhoş olunca her şeyi hatırlarım kendimi kontrol edemem ama hatırlarım ve ben şuan dans pistinde dans ediyorduk. Yoongi oturuyordu onu kaç defa dansa çağırsam da gelmedi. Saat baya geç olmuştu bende baya sarhoş olmuştum. Artık evlere dağılıcaktık. Tae'nin Yoongiye anahtarı verip ben "Jeongguk'ta kalıcam" dediğini hatırlıyorum yoongi ile geldiğim için yoongi beni eve bırakıcaktı ikimizde içmiştik ama benim fazla kaçırdığımı biliyordum. "Yoon" dedim bana baktı. Daha arabayı çalıştırmamıştı "Seniw ewine gidğlim" demiştim aklımdan ne geçiyor bilmiyordum. "Ama-" demişti yoongi. "Lütwem o igreçn ewj göğmek istewiyorjm"demiştim yoongi de çaresizce kabul etmişti yol boyunca dışarıyı seyretmiştim. Eve girerken çok zor yürüyordum bu yüzden yongi beni kolunun altına almıştı. Kapıyı kapattığında üzerine düşmüştüm ikimizde yere çakılmıştık. Sarhoştum ve heran her şeyi yapabilirdim yüzlerimiz zaten çok yakındı konuştum. "Hey yoon biliviyormuydun çok sırin ve sexisin." Bunları peltek şeklinde söylüyordum. Daha da yaklaştım yüzüne daha da derken yeterince fazlayızla yakındık şimdi yaklaştığım da tekrar konuştum "Seni gördüğüm ilk gün tanıdım ve o dudakların tadını merak ettim." Ben bunları derken dudaklarımız bir birine sürtüyordu aşırı derecede tahrik ediciydi. Yoongi ise ben bunları söylerken beni dikkatle izliyordu. Ve yaptım sonrasını düşünmeden yoongiyi öptüm. Yavaş bir şekilde yoongi'nin alt dudağını emiyordum. Karşılık vermiyordu. Bu daha da uzun ve istekli öpmemi sağlıyordu. Kısa bi süre sonra oda karşılık vermeye başladı ikimiz şuan Tae'nin evinde yerde ben Yoongi'nin üstünde öpüşüyorduk. Nefessiz kaldığımız için ayrıldık gözlerine baktım parlıyorlardı Yoongi ayağa kalktı elini bana uzatınca kendimi çekerek kalktım yine Yoongi'nin üzerine yığılmıştım. Yoongi beni bir yere götürüyordu üst kata çıkıpbi doya girmiştik beni yatırmıştı üzerimi ört müştü ve gidiyordu nereye gidiyordu? "Newreye?" Dedim. "Bende uyumaya gidiyorum." Dedi. Sarhoşken neler düşündüm bilmiyorum, biri yap diyordu bende onu yapıyordum. Zaten hemen sızmışım.


.
.
.

Kapı açılmıştı yoongiydi, yoongiyi görünce aklıma geliyordu. Onu öpmüştüm ama sarhoştum bilmiyor gibi davransam çok daha iyi olur. Yoongi yanıma geldi oturdu bir bardak su ve ağrı kesici uzattı başım çok ağrıyordu. Teşekkürler diyerek ilac'ı içtim. Cidden dünü hatırlamıyormuyum gibi davranıcam. Offf bu iş çok zor olucak. "Yoongi sen dünü hatırlıyormusun? sanırım ben içkiyi fazla kaçırmışım." Dedim "Peki ya, sen?" Devamını getirim. Durdu düşünüyordu büyük ihtimal öpüşmemizi düşünüyordu. Çok uzun düşünmüştü saatte baktım 10.52'idi.
Olamaz benim çıkmam lazımdı Hoseok geliyordu saat 12.30 gibi ve benim hemen çıkmam lazım aniden yataktan kalkınca başım dönmüştü. Benim hızlıca hazırlanıp çıkmam lazımdı bu hızlı davrammam da Yoongi de şüpelenmişti. Oda ayağa kalkıp bana sorular soruyordu. Aynaya baktım ve duş almam gerekiyordu. Yoongiye döndüm. Arkamı döndüğüm de ise yoongi çok yakındaydı bir adım gerileme neden oldu. "Yoon- I- I lavabo nerde?" diye sordum ve "katta hemen sağ daki oda" dedi teşekkür edip odada dan çıkarken konuştum "Yoongi bir şey rica edebilirmiyim?" Dedim oda kafa salladı "Tabi" dedi. "Yedek kıyafetlerin varmı? Benim pantolon dışında hepsi kirlenmişte" dedim. Oda gel dedi gidiyorduk koridorun sonunda ki kapıdan girdik yerde bavul duruyordu? Ne yani burda mı kalıyordu? "Burda mı kalıyorsun?" Soruyu sormasam içimde kalırdı kim yani kocaman villası varken başkasının evinde yatar ki. "Cevaplamak zorunda mıyım" diyerek kıyafetleri uzatmıştı. "Ne Hayır yani meraktan sormuştum, teşekkürler." Diyerek kıyafetleri almıştım.

Hızlıca duşa girip çıkmıştım. Ben çıkıyorum demek için aşağı inmiştim. Ama gördüğüm şey. Çok şık düzenli krem ve gri tonunda kahvaltılıklar vardı masanın ortasında mumlar vardı. "Ben çıkıyorum. " demek istemiştim ama çok zorlanmıştım. Yoongi bana doğru geldi nereye dedi aramızda bir adımlık mesafe vardı. "Şey Hoseok geldi de havalimanına gidiyorum." Dedi geri çekilip "görüşürüz" dedi biraz soğuktu bende görüşürüz diyip çıktım. Arabam burda olmadığı için taxsiyle havalimanına gitmiştim.

Saat 12.32


Wow 911 kelime olmuş nasıl buldunuzzzz umarı0
beğenmişsinizdir.






Seçim / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin