8

215 15 9
                                    

Yazma isteği gelmiyor 🥲

Min Yoongi

Garipti bar günü eve geldiğimiz deki ve yaşanan olayı gözümün önüne getirmeden duramıyordum. Beni öpmüştü bende karşılık vermiştim. Aslında odaya götürme sebebim onunla rahat bi şekilde başbaşa kalabilmekti ama odaya giderken düşündüm ben pişmanlık duymazdım ama ya Jimin. Gay olduğumu biliyordum ama bu her erkekten hoşlanıcak anlamına gelmezdi. Tae'nin dediklerini ve neden güldüklerini şimdi anlıyordum ondan hoşlanıyordum hayır hoşlanmıyordum.
Ona aşıktım. Onu gördüğüm ellerim terliyor, kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oluyordu. Bu normal değildi bu hiç normal değildi. Aile doktorumuza sorduğum da bu birini gördüğümüzde böyle oluyorsa ona aşıkmışız demekmiş. Ama Jimin'i sevmem beni gay yapar ve Jimin Rosé'un abisi. Off bunları düşünerek 1 gün geçmişti saat sabah 10'du aramalıyımdım. Büyük ihtimal öpüştüğümüzü hatırlamıyordu gerçekten çok içmişti aslında ona kahvaltı da söylicektim ama. Canı olan 'Hoseok gelmiş gitmem lazım' diyerek gitmişti. Ben ve Jimin'i unutmam lazımdı direkt bence Park kardeşlerden vazgeçmeliydim. Ama son bir kere Jimin'i arasam ne olurdu ki sarhoşken ne yaptığını bilmesi gerekiyordu evet.

Yeni yataktan kalktığım için hafif derin sesimle Jimin'i aradım.

Yoongi x Jimin
Konuşması

Aranıyor...

Jimin
Alo?

Yoongi
Alo? Şey ıı ben Jimin'i aramıştım.?

Jimin
Jimin şuan uyuyor. İsminiz Yoongi mi?

Yoongi
Evet. Sizin adınız neydi?

Jimin
Hoseok Ta-


Yoongi
Jimin'e aradığımı söylersiniz iyi günler görüşürüz.

Jimin
Görüşür-

Arama sonladırıldı...


Cidden ne düşünüyordum Jimin'in benim gibi birine bakıcağını falan mı? Hoseok varken ben kimdim ki? Çocuğun daha tipini bile bilmiyordum kuzenlermiş Hah! Baksana aynı yatakta yatıyorlar telefonu Hoseok açıyor belli ki kuzenler arasında ateşli geceler yaşıyorlarmış. Ne komik Evet yoongi Jimin'i gerçekten unutmalısın. Yarın birgün düğün davetiyeliride gelir. Harika! Harika! YA. Madem başkasından hoşlanıyorsun neden gelip beni öpüp heves veriyorsun. HA neden!

"SENDEN NEFRET EDİYORUM JIMIN!" ve telefonu firlatmıştım çok sinir bozucuydu! Kurultuye Taehyung gelmişti. Ona herşeyi anlatmıştım anlatırken gözlerim dolmuştu şimdi ise ağlıyordum sinir krizi geçiriyordum en son sakinlediğimde gözlerim kararıyordu.

Uyandım.
Keşke uyanmasaydım karşım da Taehyung, Jeongguk, Jimin ve bilmediğim bi adam Jimin'in yanındaydı Jimin'i teselli ediyordu. Sesinden alamıştım telefonda ki sesle aynı sesti. Hoseok. Gözlerimi açtığım gibi geri kapamıştım umarım görmemişlerdir derken. Taehyung'un sesini duydum. "Aşkım sen jimin'le hoseok'u salona indirsene biz yoongi ile kısa bi konuşalım." Bunu demesi ile Jimin'in sesini duymuştum "Uyandımı!" Dedi umursamadım cidden bir de şuan yanında Hoseok vardı. Tae "Hadi jk" demisti. Sonra ise Jimin'in itiraz konuşmaları ve kapı kapanma sesi geldi. "Yoongi gözünü aç beni duyduğunu biliyorum uyanıksın." Dedi. Gözümü açtım ona baktım. "Bana ne oldu?" Dedim "Sinir krizi geçirirken bayıldın doktor stresti vücud'un kaldıramadımış ve bitkin düşmüşsün. Bu sırada Jimin aradı sesimden benim olduğumu tanıdım 'Yoongi nerede?' Diyince bende doğruları anlattım."dedi Doğrular mı?! "Sakin ol öyle değil sadece bayıldığını söyledim beni parçalayacak gibi bakma. Neyse işte geliyorum dedi geldi evin adresini nereden biliyor ki?" Dedi "Jimin buda kalmıştı ya belki ordan biliyordur." Dedim cidden şuan Jimin görmek istiyeceğim son kişilerden biriydi. Birde yanımda Hoseok'u getirmişti. Zaten sizin yüzünüzden birde ikiniz birlikte geliyorsunuz cidden! Kapı çaldı ve açıldı Jimin di Taehyung "Ben sizi yanlız bırakıyım." Diyip çıktı birde beni onunla yanlız bırakıyordu.

Yazdım işte yorum olmayınca üzülmüyor değilim sadece nasil ilerliyor beğendiniz mi bunları merak ediyorum neyse yb ne zaman gelir emin değilim. Bayy

Seçim / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin