Min Yoongi106. Gün Jimin'in o mesajı atalı 106 gün olmuştu. Jiminle 3 ayda tanışmış. 3 ayda sevgili olmuştuk. Toplam 6 ay tanıdığım birine bu kadar bağlanmıştım.
Babamın yanına gitmemiştim. Bir şekilde babam Jiminle ilişkimi öğrenmişti. Rosé ile tekrardan birlikte olmuştuk. Ama çok toxit bi ilişkimiz vardı. Aile zoruyla bilikteydik zaten.
Ben sürekli Rosé'u tersliyordum, Rosé kavga başlatıyordu. Sonra babasına şikayet ediyordu, gidip çiçek alıp zorunlu özür diliyordum.
Şuan da ise AVM'de boş boş dolaşıyordum. Sürekli çift görmeye başlamıştım. Mağazaya girdiğim de birini gördüm. Yanlış görüyor olmalıyım. Çünkü o olamaz çok saçma. Yüzünü görmem lazım.
Tanrım! TANRIM! Bu Jimin bi dakika o jimin kıyafet reyonunda kıyafet bakıyordu. Gidip sarılsam ne olabilirki.
Bu oydu kalın dudaklar, turuncu saç, yumuşak ve tombul yanaklar ve gözledi ah, o gözleri çok güzel yanına doğru hızla adımladım.
"Jimin?" Dedim biraz duraklasa da arkasını dönüp bana baktı. "Jimin!" Diyerek hemen sarıldım. Yanlız bi sorun vardı. Bana sarılmıyordu o bana sarılmıyordu. Hemen geri çekildim. Gözlerinden damlalar döküyordu gözleri fazlasıyla kızarmıştı. Her an hıçkıra hıçkıra ağlayabilirdi.
Onun o halde görünce benim de gözlerim dolmaya başladı. "Üzgünüm." Dedi ve ağlayarak yanımdan geçti. Ne yani gitti tekrardan. Biraz öyle dursam da hemen arkasından gittim kaçıramazdım. Hayır bunu bir daha yapamazdım. Köşeyi ağlayarak dönmüştü. Bende aynı şekilde mağazadan çıktığım da aynı köşeyi ağlayarak döndüm. Çok hızlı gidiyordu. Neden bu kadar hızlı gidiyordu. Ona yetişmek için koşuyordum. Sonun da onu yakalayabilmiştim.
...
Anlattıkları karşısın da ise onu şok olmuş izliyordum
Jimin
Yanlış duymuş olmalıydım bu onun sesi olamazdı. Kesinlikle olamazdı sadece yine atak geçiyorumdum. Ses çok gerçekçi ve yakından geliyordu. Arkamı döndüm ve gözlerimden anında bir kaç damla firar etti.
Bana sarıldı kollarımı ona dolamak çok istedim. Onun kokusunu içime çekmek ama yapamadım. Benim sarılmicağımı anlamış olasa ki benden ayrıldı. Herşeyi ona anlatmak istiyordum. Ama yapamıyordum. Herşeyi ona söylemek, hayatımı eski güzel düzenine sokmak istiyordum.
Fakar siktiğimin beyniyle kalbim aynı çalışmıyordu. Ağzımdan sadece "Üzgünüm." Çıktı. Hemen ordan uzaklaşmayıdım. Nasıl olduki aynı AVM yi buldu.
Hızla ileryordum. Bir an da kollarımdan tutuldum ve diğer tarafa doğru döndüm. Yoongi bana yetişmişti nefes nefeseydi. "Yakalandın şimdi kaçmak yok." Dedi derin nefes aldı. "Tanrım nerdeydin sen, beni bıraktın gittin. Nereye gittin şimdi neden burdasın bana herşeyi anlatana kadar hiçbir yere gitmiyorum." Gözleri dolmuştu. Sanırım şuan çaresizlik içindeydim. "Tamam o zaman 'Derin nefes alıp verdim.' Bi kafe'ye gitsek olur mu?" Dedim ve kafasını salladı.
İlk başta ki buluştuğumuz kafeye gittik. Aynı masaya oturduk. Benim hikayem uzun süreceği için ilk önce o anlattı.
"Jimin ben ben- sen gittikten sonra büyük çöküş yaşadım. Çok kilo aldım. Depresyona girdim. Yeni ayaklanmaya başlamışken bi an da senle karşılaşmak çok kötü geldi. Zorunlu olarak kardeşinle çıkıyorum. Ama ben seni seviyorum Jimin ben seni istiyorum. Düşünceli, sempatik, güzel.. birini istiyorum." Dedi sanırım ciddi anlamda o bende nasıl büyük bi etki yarattıysa bende onda büyük bi etki bırakmıştım.
"Yoongi ben çok özür dilerim.. Babam seni öğrenince beni dovdü benim şuan Kuzey Kore de olmam gerekiyordu. Kaçtım psikoloğum uçakta ki halimi görünce beni indirdi burda gizlice yaşıyorum mümkünse hiç dışarı çıkmamaya çalışıyorum. Ama sen benim o nadir zamanlarıma denk geldin." Dedim
Şaşkın gözlerle beni izliyordu.
Anın da babamın beni yoongi üzerinden tehtit etmesi geldi."Yoongi" dedim. "Üzgünüm ama olmaz seninle görüşmek istemiyorum peşimi bırak kısaca hayatımdan siktir git." Dedim ve masadan kalktım. Gözlerim dolmamıştı sanırım sadece hoşlantıydı.
.
.
.
.
.mnyoon: En son buraya uğrayacaksın deselerdi. Dalga geçip inanmazdım. Ama en son buraya uğradım.
Bu kullanıcı yorumları kapatmıştır.
Bir sonra ki bölüm final finali baya uzun yapmayı düşünüyorum. Yoongi'nin neden böyle bi post attığını da anlarsınız. Herşeyi açıklığa kavuşturucam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim / Yoonmin
RandomKim bilebilirdi ki Park kardeşlerin arasının Min tarafından bozulacağını.