Yazı sitilimi biraz değiştirdim.Park Jimin
Cevap vermem gerekiyordu ama kısa bi düşündüm yani 24 yaşındaydık ciddi düşünülebilen bi yaştaydık.
Ama o an düşünmedim hatta Yoongi'nin gay olduğumu bile düşünmemiştim. Sonrasında hangi zorluklar bizi bekler bilemezdim. Ama kabul ettim.
Aşağı inelim." Dedim ve odadan çıktım. Yoongi lavaboya gitti. Aşağı inerken ve indiğimde herkes meraklı gözlerle beni izliyorlardı. Bağırışları duymaları çok olasıydı ama bağırışlar da bir süre sonra kesildiğin de normal olarak herkes merak etmişlerdi. "Yoongi nerede." Dedi Taehyung. "Lavaboda." dedim gerici bi hava vardı. Kimse konuşmuyordu. Bizim açımızdan problem çözülmüştü.
Zaten olay bizdik.
Yoongi'nin de merdivenlerden indiğini duydum. Bakışlar yine oraya çevrilmişti. Yoongi gelip yanıma oturdu ve kimsenin yapamadığı şeyi yaptı.
Konuştu.
"Eee Neden öyle bakıyorsunuz problem çözüldü işte." Dedi. Hoseok konuştu "Neler oldu anlatmicak mısınız?" Dedi Yoongi'nin bakışlarından belliydi Hoseok'a hâlâ ısınamamıştı.Yoongi kulağıma doğru eğilip "Söylemek istermisin?" Dedi. Omuz silktim fark etmez anlamında. Yoongi önce arkadaşlarımıza baktı. Sonra önce boğazını temizledi ve konuştu.
"Kavga seslerimizi duymuşsunuzdur. Bazı kişilerden kapıyı dinlediklerini de düşünüyorum." Derken Taehyung'a bakıyordu. "Neyse uzatmicam. Sonuç olarak Jimin'le konuştuk ve emm.. biz Jiminle sevgiliyiz." Dedi ben de çok olmuştum. Gözlerim açık şaşkınlıkla ona bakıyordum.Yoongi bana 'Sevgilim olur musun?' Dememişti 'Benimle çıkar mısın?' Demişti evet ikisi çok farklı şeyler değilledi ama sonuç olarak farklıydı. Hoseok şaşkın gözlerle bakarken. Taekook ikilisi gülüyordu. Sanırım bunu bekliyorlardı.
Hoseok konuştu "Sevgili olduğumuza emin misiniz?" Demişti. Ben Hoseok'a sus manasında işaret yaparken Yoongi sinirli bakıyordu. Tam konuşucakken Hoseok yine konuştu "Hayır! Yani şeyden soruyordum Jimin'e 'Sevgilim olur musun?' Değil 'Benimle çıkar mısın?' Demiştin."
Hoseok benim düşündüğüm soruyu sorunca rahatlamıştım ama bi dakika Ne! O kapımı dinlemişti!Tekrar yoongiye baktığım da oda sinirli bakıyordu. "Tek ben değil Taehyung'ta dinledi! " dedi. Taehyung Hoseok'a vurmaya çalışıyordu iç çektim. Birde rol yapmak için anlaşmışlar.
O akşam güzel sohbet ettik. Yoongi ve ben hem bitişik olduk. Hoseok Taekook ve bizi görünce sürekli sap'lığından şikayet edip durdu. Bizde onu teselli ettik ve birini bulucağımıza söz verdik.
Akşama doğru Yoongi'nin telefonu çaldı sinirli bakışlarla telefonu açtı sonra da gürültüden başka odaya geçti. Ve geçtiği odadan bağırma sesleri gelmeye başlayınca herkesin dikkati oraya çevrildi.
Yazasım yoktu ama bölümsüz bırakmak istemedim
Yoonmin ve Taekook çifttir.
Hopemin ve Taegi shiptir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim / Yoonmin
RandomKim bilebilirdi ki Park kardeşlerin arasının Min tarafından bozulacağını.