1

276 10 0
                                    

"Μαμά" Δεν πήρα απάντηση "ΜΑΜΑ" έπρεπε να την ψάξω γιατί άποκλείεται να απαντούσε.
"Ρε μαμ.."
Όλα πάγωσαν
Η όραση μου θόλωσε
Έπαθα σοκ..
"ΜΑΜΑ, μαμα με ακούς;" Ήταν λιπόθυμη, ίσα ίσα ανέπνεε.
Κάλεσα ασθενοφόρο
Αφού την πήραν είχα καθίσει στο κρεβάτι της και αναρωτήθηκα "Πάλι τα ίδια;" Αυτην την φορα δεν θα μπορεσω να την καλυψω, δεν μπορω να την βρισκω σε τετοια κατάσταση κάθε μερα..
...
Έφτασα στο νοσοκομείο
Τηλεφωνησα στον πατερα μου και του ειπα πως η μαμα ειναι στο νοσοκομειο, απο υπερβολικη δοση ηρωινης.
Μόλις ήρθε κόκκινος απο τα νεύρα, τα καφέ μάτια του είχαν γίνει μαύρα και τα χέρια του γροθιές, μου είπε:
" Δεν θα το ανεχτώ αλλο αυτο Ιριδα! Η μητερα σου ειναι ανικανει να αναθρεψει εσένα και την αδελφή σου. Είναι η δεύτερη φορα μέσα σε αυτον τον μηνα, και δεν ξέρω αν μου έχεις κρύψει κατι αλλο.."
Εκανε ενα διαλειμμα και συνεχισε
"Θα το τρεξω δικαστικως, θα παρω την επιμελεια αλλα και την μεριμνα!"
Εκεινη την στιγμη θολωσα, διοτι, αν η μαμα ηταν στο σπιτι μονη δεν μπορουσα καν να φανανταστω τι θα μπορουσε να πάθαινε...
....
Μέχρι η μανα μου να έβγαινε από το νοσοκομείο, εγώ και η Δέσποινα (η αδελφή μου) μέναμε στο σπίτι του πατέρα μου, το σπιτι (ο Θεος να το κανει) βρισκοταν στα χερια την αστυνομιας, οποτε το σπιτι του πατερα μου πλεον θα ειναι και το μοναδικο μου σπιτι.

Ομως δεν μου αρεσουν οι αλλαγες.. δεν θελω να αλλαξω δωματιο, σχολειο και φιλους, ( εδω που τα λεμε δεν ειχα και πολλους) αλλα θα επρεπε να συμβιβαστώ με την κατάσταση και να κάνω μερικές υποχωρήσεις....

....

Εγω και η Δεσποινα φερναμε χρηματα στο σπιτι, εννοειται πως μας βοηθουσε και ο μπαμπας, αλλα δεν εφταναν, η Δεσποινα αναγκαστηκε να παρατησει το σχολειο και να αφοσειωθεί στην πληρης απασχολησης δουλεια της, ελειπε ολη την μερα, ετσι ωστε να μπορεσω να συνεχισω το σχολειο και να κατεφερω να περασω ιατρικη  ( ειναι το ονειρο μου)

Λατρευω την αδελφη μου για το ποσες υποχωρησεις εχει κανει για μενα, αλλα παραλληλα νιωθω τυψεις, γιατι της στερησα το δικαιωμα της μορφωσης.

Τωρα που θα ξεκινησω σχολειο, θα ειμαι μονη μου. Αποκλειεται να κανω φιλους, εχω φοβερα κοινωνικα προβληματα....

Θα μου πειτε, αφου τωρα μενουμε με τον μπαμπα γιατι η Δεπσοινα δεν συνεχιζει το σχολειο; Ποτε δεν της αρεσε το σχολειο και η δουλεια που κανει ειναι αυτο που της αρεσει

Don't Leave Me || 2022 Where stories live. Discover now