16
"Δημήτρη, οι γονείς σου τι λένε για όλο αυτό, που μένεις μαζί μας δηλαδή." ρώτησα
Ή Φαιδρα με σκουντησε.
Κάτσε, έχει μιλήσει Στην Φαιδρα και όχι σε εμένα.
"Τι είπα;" την ρώτησα
"Οχι, πρέπει να μάθεις. Είμαι τόσο καιρό στο σπίτι σου και δεν σου έχω πει τίποτα." έκανε μια παύση." Εμένα με μεγάλωσε η μάνα μου. Ο πατέρας μου μας παράτησε όταν έμεινε έγκυος η μάνα μου σε εμένα."
Δεν έχει περάσει τόσο καλά και εκείνος.
" Ημανα μου άρχισε να καπνίζει και να πίνει. Έγινε αλκοολική. Κάθε βράδυ έφερνε γυναίκες και κάνανε.. Κατάλαβες. Μια μέρα έκατσα να παρακολουθήσω τι κάνανε, ήμουν μικρός 10-11. Όταν είδα τι κάνανε και άκουσα τι λέγανε έπαθα σοκ."
Δεν ήξερα τι πέρασε.
"Δεν είχα θέμα που πήγαινε με γυναίκες αλλά παραμελουσε εμένα. Μια μέρα ξύπνησα και ήμουν μόνος μου. Με παράτησε. Έμεινα με την μεγάλη μου αδελφή. Στην ουσία αυτή με μεγάλωσε. Δεν έχει πρόβλημα που είμαι τώρα εδώ."
"Δεν ήξερα, συγγνώμη" απολογήθηκα και τον αγκάλιασα σφιχτά.
" Ξέρεις τι έχουν απογίνει οι γονείς σου;" τον ρωτησα
" Ναι, ο πατέρας μου έχει παντρευτεί μια άλλη και έχουν 4 παιδιά και η μάνα μου ξεκοψε από όλα αυτά και είναι αρραβωνιασμενη με μια κοπέλα στην Γερμανία."
"Δεν τους ένοιαξες καθόλου, ούτε εσύ, ούτε η αδελφή σου;"
" Πως νομίζεις ότι ζούμε; Ο πατέρας μου στέλνει λεφτά στην αδελφή μου, και έτσι ζούμε."
Τι ζωή είναι και αυτή;
Πως γίνεται και οι τρεις να είμαστε διαλυμμενοι;
...
Οι ώρες πέρασαν και ήρθε το βράδυ.
Εγώ και ο Δημήτρης θέλαμε να κοιμηθούμε μαζί.
Εκείνος είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι και έπαιζε με το κινητό του.
Εγώ είχα ανάγκη να με ακουμπήσει.
Ήθελα να προχωρήσουμε.
Έμεινα με τα εσώρουχα μόνο.
Είχα ψωφησει στο κρύο αλλά θα έμπαινα στις κουβέρτες.
Με κοίταξε και άρχισε να γλύφει τα χείλη του.
Έκλεισε το κινητό του.
Με έπιασε από τους γοφούς και άρχισε να με γλύφει και να με φιλάει στην κοιλιά.
Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μου.
YOU ARE READING
Don't Leave Me || 2022
Short StoryΟ Δημήτρης, το δημοφιλές αγόρι του σχολείου, που όλες θέλουν, που ακούει την μουσική που όλοι ακούνε, που έχει την πιο μεγάλη παρέα γνωρίζει την Ίριδα, μια κοπέλα που ήταν καινούρια σε αυτό τι σχολείο και είχε υψηλούς στόχους, γνωστή ως «παιδί χωρίς...