11

96 6 0
                                    

11

Άρχισε να χτυπάει η πόρτα.

" Ιριδα εγώ είμαι ο Δημήτρης"

Ωχ όχι, τι θα του πω τώρα.;

-Ε- δεν μπορώ τώρα.
-Έλα άνοιξε μου να σου κάνω παρέα, δεν δουλεύουν οι γονείς σου;

Πρεπει να μάθει την αλήθεια.

Θα την μάθει.

Του άνοιξα την πόρτα. Μπήκε μέσα και είδε την μητέρα μου.

Γούρλωσε τα μάτια του.

Αυτά τα ωραία πράσινα μάτια του.

-Ποια είναι η κύρια;
-Είναι η μητέρα μου..
-Δεν μου είπες ότι..
-Δεν χρειαζόταν να το μάθεις.
-Τι εννοείς δεν χρειαζόταν; είμαστε ζευγάρι. Στηρίζουμε ο ένας τον άλλον.
-Δεν ήμουν πολύ καλά για να μοιραστώ κάτι τέτοιο, δεν μπορείς να με καταλάβεις; Εσύ τι μου έχεις πει για τους γονείς σου; Τίποτα. Εγώ γιατί να σου πω;
-Συγγνώμη, έχεις δίκιο.
-Πέρασα πολύ δύσκολα αυτόν τον καιρό. Είπα και άρχισα να κλαίω. Έπεσα στην αγκαλιά του.
Έλα στο δωμάτιο μου να μιλήσουμε.

Πήγαμε στο δωμάτιο μου και κάτσαμε στο κρεβάτι μου. Δώσαμε μερικά φιλια και άρχισα να το εξηγώ τι έγινε στην ζωή μου τους τελευταίους 6 μήνες:"Ολα ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο. Βρήκα την μάνα μου λιποθυμη στο δωμάτιο της. Έκανε χρήση ναρκωτικών. Αυτή η κρίση που έπαθε ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Επαθε επιλειπτικη κρίση και έμεινε παράλυτη. Τόσο καιρό εγώ και η αδελφή μου φέρναμε λεφτά στο σπίτι. Η Δέσποινα αναγκάστηκε να παρατήσει το σχολείο."

"Ο πατέρας σου;"Ρώτησε και έβλεπα στα μάτια του ότι πραγματικά ενδιαφερόταν.

" Ο πάτερας μου ήξερε ότι η μαμά έκανε χρήση, μας στήριζε οσό μπορούσε. Έδινε πολλά λεφτά αλλά και πάλι δεν έφταναν."

"Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο δύσκολα τα πράγματα... "

" Τώρα όμως θα αφεθω σε εσένα" του είπα και με κοίταξε με ένα πονηρό βλεμμα.

Αρχισε να με φιλάει με πάθος και ανέβηκε πάνω μου.

Μετά από λίγο έβγαλε την μπλούζα του και έβγαλε και την δικιά μου.

Ακούμπησε το σώμα του πάνω μου και άρχισε να με γλύφει.

Ανεστεναξα από ευχαρίστηση.

Με φίλησε στα χείλη πεταχτά και έβγαλε το παντελόνι του.

Έμεινε με το εσώρουχο του.

Συνεχίσαμε το φασωμα και ένιωσα κάτι σκληρό κοντά στο σημείο κάτω από την κοιλιά μου.

Don't Leave Me || 2022 Where stories live. Discover now