Mergenin Bölgesi

118 51 630
                                    

Boyga ile birbirimize karşı meydan okumamızdan sonra mühürlerimiz canımızı acıtacak şekilde bir süre yandı ve geri söndü.

Sanırım artık turnuvada ikimizden birinin işi bitecekti.

Hepimiz sakinleştikten sonra mühürümde yaşanan garipliği diğerlerinin de farkkettim.

İnsanlar mühürün neden normaldeki gibi açık renkli değilde gittikçe koyulaşan bir renkle parladığını merak ediyorlardı.

Ortada bazı teoriler vardı o da tüm mühürlerin hepsini aynı anda aktifleştirdiğimden olduğunu öne sürüyorlardı.

Bazıları ise bunun sonumuzu getireceğimin bir işareti olarak düşünüyordu.

Kavgamız ve mühürüm ile ilgili olay daha da büyümeye başlamıştı. Bundan sonra boyga ile birlikte aynı derste bulunmamız yasaklanmış bu tür bir kavganın tekrarında çok ciddi cezaların geleceği söylenmişti.

Bu karardan sonra kurucunun öğrencisi eğitim alanına gelerek hem herkesi şaşrıtmış hem de herkesi susturmuştu.

Tok bir sesle "Bugün yaşanan olaylar ile ilgili kararları değiştirmeyeceğim ama benim de eklemek istediğim bazı şeyler var." kurucunun köy içindeki olaylara karışması alışılmadık bir şeydi. Kendisi kurucu öldükten sonra tek başına uzun bir süre köyü idare etmiş sonradan bu tür işlerden elini eteğini çekerek kendini her şeyden izole etmişti. Büyükler kavramı da o işi bıraktıktan sonra ortaya çıkmıştı.

Tüm mühürlere sahip biri olmadığı için tek tek mühürlerin hepsinde en usta olan kişilerden oluşan 4 kişilik bir yönetim biçimi ortaya çıkmıştı.

Ve şimdi yüzyıllar sonra ilk kez köy içi bir olaya müdahale ediyordu.

Herkes pür dikkat onun diyeceklerine odaklanmıştı.

"Bundan sonra Kerkesin öğle derslerinden sonra enlil eğitimlerine katılmasını yasaklıyorum" dedi.

Hepimiz baya şaşırmıştık bazılarımız benim gibi onun dediklerini devam ettirmesini beklerken bazılarımız da benim gidişimden memnun gibi duruyordu.

Kurucunun öğrencisi uğultuları bastırarak kaldığı yerden devam etti.
"Kerkes bundan sonra enlil eğitimini köyden uzak bir noktada benim öğrencim olarak devam edecektir" dedi.

Ben iki dakika öncesine kadar mutsuzken şimdi şaşkınlıkla karışık bir mutluluk vardı.

Kim onun öğrencisi olmak istemez ki

Az önce sevinenler sinirlenmeye başlamıştı ki kurucunun öğrencisi tarafından susturularak beni öğrencisi olarak alma konusunda son derece kararlı olduğunu ve mühürler konusunda herkesten daha fazla bilgisi olduğunu söyleyerek oradan ayrıldı.

Batur ve ayşil yanımda benim gibi onun söylediklerini sindirmeye çalışıyorduk.

İlk konuşan ayşil oldu. "Yani bu seni dolaylı yoldan kurucunun öğrencisi mi yapıyor?" dedi.

Ben ise o an kurucun öğrencisini daha önce görüp görmediğimi düşünüyordum. Ayşil de benim ifademden ne düşündüğümü anlayarak

"Bana bahsettiğin o garip adama mı benziyor?" dedi.

"Ta kendisi" dedim. "Demek bu yüzden bana kurucudan daha güçlü olabilirsin dedi" dedim.

Tüm bu konuşmalarda hep sessiz olan batur nihayet sessizliğini bozmuştu.

"İyi şeyler olmayacak" dedi

"Efendim" dedim

"Tüm ihtimalleri düşündüm hiçbiri iyi sonla bitmiyor" dedi.

KERKES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin