Mergenin aldığı notlar biraz fazla ayrıntılıydı. Acaba beni öğrencisi yapma isteği beni göz hapsine almak içinmiydi demek. Ahh bu tür şeyleri düşünmek kafamı ağrıtıyor.
Hava zaten karanlık olduğu için hemen geri yattım. Sabah gözüme vuran güneş ışıkları yüzünden erken kalktım.
Etrafındaki tüm notlar mergen tarafından toplanmıştı. Sanırım mergen notlarını okumamdan hoşlanmadı.
Ayağa kalkıp etrafa bakmaya karar verdim. Yemek çoktan hazırlanmıştı ve şuanda bir gölge savaşçı yemeği sıcak tutmaya çalışıyordu.
"Onlar sadece savaşmak amaçlı kullanılıyor sanıyordum"
"Ozaman size gölge savaşçı değilde gölge kukla demek daha doğru olur"
Mergenin ve yok etmediğim gölge savaşçıma ne olduğunu merak ediyordum. O yüzden dışarı çıktım. Dışarıya çıkınca gölge savaşçım benim yanıma doğru geldi. Bir kısmı sise dönüşüp içime girdi. Bu bana rapor verme şekliydi.
Ben uyurken yaşanan olaylar bir bir kafamda belirmeye başlamıştı. Mergen ben uyuduktan sonra iki saat boyunca incelemeler yapmaya devam etmiş birkaç defa kendi gücünü ona aktarıp kendi kontrolüne almaya çalışmış. Ama gücü benimkine karşı baskın gelemediği için hiçbir işe yaramamış. Sonra onu bahçeye çıkartıp kendi gölge savaşçıları ile savaştırıp gücünün sınırlarını öğrenmiş.
Oluşmak için kuklaya ihtiyacı olmadığı için benden uzaklaşınca herhangi bir değişiklik olup olmadığını öğrenmek için şehre dönmeye karar vermiş. Hava aydınlanmaya başlayınca onu da alıp şehire gitmişler ve şuan hala şehirdelermiş.
"Bekle sen şuan şehirdeysen nasıl rapor verdim bana? Işınlanma yeteneğin mi var senin?"
Gölge savaşçım tekrardan küçük bir sis parçasıyla olayı açıkladı.
Şehire giderken benim yok edemediğim için yer altına giden diğer gölge savaşçılardan biri ile mühürsel bir bağlantı kurmuş bu sayede farklı yerde bile olsa bağlantı kurduğu gölge ile ortak bilince sahip oluyorlar.
Bu sanırım onların az da olsa bir iradeye sahip olduğunu gösteriyor herhalde. Ayrıntılar için birkaç deney yapmam gerekiyor.
Bu gölge savaşçılarla ilgili çok az şey biliyorum ya. Gölge savaşçıma mergenin ne zaman döneceğini sormasını emrettim. Bu olayı da yaşanırken izlemek istediğimi de söyledim. Böylece gölge savaşçım tamamen sise dönüşüp bedenime karıştı. Artık mergenin yanındaki gölge savaşçı benimle mühürsel bir bağlantı kurmuştu.
Verdiğim emri direkt yerine getirdi ve küçük bir parçası sise dönüşüp mergenin içine girdi. Mergen şaşkın şaşkın gölge savaşçıma bakıp bana sorduğum sorunun cevabını verdi.
"Şuan beni dinlediğini biliyorum kerkes. Gölgen bana gerekli açıklamayı yaptı. Şehirden akşama doğru dönerim turnuva yakında başlayacağı için turnuva alanıyla ilgili şeyleri kontrol etmek istedim. Malum sen herşeyi patlatabilirsin önlem almak lazım"Mergen muhtemelen akşama kadar gelmez. Karanlık mührü daha çok araştırmak istiyorum ama kontrolünü kaybetme ihtimali göz ardı edemem. O yüzden ben de şehre inme kararı aldım. Bakalım arkadaşlarım ve biricik kardeşim ayla ne yapıyorlar.
Şehre gitmeden önce birkaç tane gölge savaşçı yapıp etrafa göz kulak olmalarını emrettim. Ardından hepsini kendime mühürsel bir bağlantı kurdum. Artık bir sorun çıkarsa doğrudan görebilecektim.
Şehre varınca ilk önce eve uğradım. Okul saati daha bitmediği için baturla ayşilin yanına gidemiyorum. Eve gelince kapıyı koşarak kardeşim ayla açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KERKES
FantasiFantastik bir evrende yaşayan Kerkes hayatını kökünden değiştirecek olaylar zincirini başlatır. Ve bunun sonucunda masum ve arkadaş canlısı olan kerkesin yavaş yavaş yalnız ve acımasız bir karaktere bürünmeye başlar. Basmakalıp olayların dışına çıkm...