Yeni Bir Başlangıç

13 14 0
                                    

Efsanelere göre bir gün dünyaya iki tane yabancı gelmiş. Herkesin normal olduğu dünyada garip güçlere sahiplermiş. Sağ ellerinde bazı semboller parladığı zaman insanların açıklayamadığı güçlere sahip olurlarmış. Erkek olan yabancının sembollerini parlayınca çok hızlı iyileşir, cüssesine rağmen oldukça çevikleşir ve oldukça dayanıklı bir bedene sahip olurmuş. Kadın olan yabancının sembolleri parladığında ise çok daha zekileşir, ve aynı partneri gibi hızla iyileşebilirmiş.

İnsanlar onlardan önceleri korksalarda sonradan onlarla arkadaş olmaya başlamışlar. O iki yabancı partner de birlikte diğer insanlarla huzurla yaşamaya başlamışlar. Ta ki erkek olan dünyaya gelme amacını unutup bir insanla birlikte olup evlenene kadar. O günden sonra o ikili arasında şiddetli çatışmalar başlamış.

"BUNU BANA, BİZE NASIL YAPARSIN SEN! GELME AMACIMIZI NASIL UNUTURSUN?"

"GELME AMACIMIZ MI!? BİZ BURAYA MUTASYONU ELDE EDEBİLMEK İÇİN GELMİŞTİK. AMA BU ARTIK DEĞİŞTİ İKİMİZ DE BURAYA NASIL KAÇTIĞIMIZI GAYET İYİ HATIRLIYORUZ!"

"BU AMACIMIZI UNUTMANIN BAHANESİ DEĞİL! HEM ONU GEÇTİM SEN NASIL O DEĞERSİZ KADINA BAKABİLİRSİN!? BEN SENİN İÇİN BURADA YANIP TUTUŞURKEN. EVLADIMIZI HİÇ Mİ DÜŞÜNMÜYORSUN? BURADAKİ İNSANLAR TORUNLARININ EBEVENLERİ OLACAKTI KENDİ ÇOCUĞUNUN DEĞİL!"

"O MUTASYON ASLA OLMAYACAK! ANLA BUNU ARTIK. HEM SENLE NASIL EVLADIMIZ OLABİLİR Kİ? BİZ EVLİ BİLE DEĞİLİZ AYRICA SENLE HİÇ Y.. siktir"

"HATIRLAMAK İÇİN ÇOK GEÇ. AYRICA SEN İSTESEN DE İSTEMESEN DE O MUTASYON OLUCAK VE BİZİM İNTİKAMIMIZI ALACAK. GERÇİ SENİN YÜZÜNDEN İKİMİZİN DE ÖMRÜ BUNA ASLA YETMEYECEK. EVLADIMIZI ÖYLE BİR MÜHÜRLEYECEĞİM Kİ ONBİNLERCE BELKİ YÜZBİNLERCE YIL SONRA UYANIP O MUTASYONUN ANNESİ OLACAK. Elveda bundan sonra birdaha asla buluşmayacağız"

"HAYIR!! BEKLEE!"

Bu konuşmadan sonra erkek yabancı ne kadar uğraşırsa uğraşsın bir daha asla onunla tekrardan buluşmayı başaramamış. En sonunda pes edip kendisini yeni ailesine, karısına ve çocuklarına adamış, dünyada köklü değişiklikler yaratacak sistemlerin temelini atmış ve en sonunda kendi döneminde herkesin saygıyla ve sevgiyle andığı bir insan olarak ölmüş.

"Peki o kadına ne oldu abi?"

"Kadına mı? Şey kadında o adama  söylediği gibi yapıp kimsenin asla bulamayacağı bir yere, buzullara, saklanmış. Ve çocuğunu doğurduktan sonra bebek bir yaşına geldiğinde onu buzullarda saklamış ve neredeyse sonsuza kadar sürecek uykusuna yatırmış. Ondan sonra ise kadın hiçbir zaman tekrardan ortaya çıkmamış"

"Abi sence o kadın hala yaşıyormudur?"

"Bilmem. Ama yaşıyor bile olsa bu hiçbirşeyi değiştirmez."

"Hikayeyi tekrardan anlat abii lütfeen"

"Hayır. Bugünlük bu kadar. Hem daha kaç kez daha dinleyeceksin bu hikayeyi?"

"Uf ya tamam"

Bu hikayeyi küçükken annem anlatırdı bana. Hep merak ederdim o yabancıların kim olduğunu.

Bugün annemle babamı kaybedeli iki hafta geçti. O günden beri hala karanlık mühürüm aktif. Ne zaman kapatırım yada kapanır mı ben bile bilmiyorum. Eminim mergende bilemezdi.

"Hazırlanın birazdan yola çıkacağız."

"Daha önce hiç gece yola çıkmamıştık. Bugün niye böyle bir karar verdin kerkes?"

"Aluna varmak üzereyiz aylin. Daha fazla soru soracaksan batur emrine amade"

"Hop hop benim başıma salma şu kızı ya"

KERKES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin