İyi okumalar.
Haktan'dan :
"Durukan, kapı çalıyor. Sana zahmet bakar mısın ?"
"Bizimkiler gelmiştir, bakıyorum."
Salonda hastane yatağına çevrilmiş koltuğuma uzanmış televizyona bakıyordum. Durukan, bizimkilerin geleceğini söylemişti.
Kapıdan içeriye girdiklerinde sesleri bile iyi olmama yeterdi.
"Bro, nasılsın ?" Özgür gelip saçlarımı karıştırdı.
"İyiyim, biraz daha. Siz nasılsınız ?"
"Boş ver sen şimdi bizi. Yememişsin hiçbir şey, ne yapalım sana ?" Ecem'in annesel tavrı gülümsememe sebep olmuştu.
"Bade çorba yapmıştı, biraz ondan içti ama ona da saatler oldu." Durukan, doktorum gibi rapor veriyorken Serra'nın bakışlarını üzerimde hissetmiştim.
"Bade derken ?" Meraklı Çağla sorgu sual peşindeydi.
"Haktan'ın arkadaşıymış. Sağ olsun gelip ilgilendi." Bunları sırf Serra'yı sinir etmek için söylediğine yemin edebilirdim ve kanıtlardım da.
Bartu elini alnıma koydu.
"Ateşin yok, turp gibisin."
"İlaç içtin mi Haktan ?" Ulvi'nin sorusunu başımı sallayarak onayladım.
Herkes bir köşeye yerleşmişti.
"Set nasıldı bugün ?"
"Aynı, yorucu. " Miraç, sorumu cevaplayarak elindeki meyve tabağını kucağıma bırakarak ayak ucuma oturdu.
"Tek farklılık senin yokluğundu. " Geldiğinden beri ilk defa konuşan Serra'ya, buruk bir tebessüm ettim.
Yokluğum ile alıp veremediği çok şey vardı ama varlığıma kardeşim diyordu.
"Haktan hepimizin kardeşi olduğu için yokluğu anlaşılıyor hemen!"
Durukan'ın özellikle kardeş imâsına, kaşlarımı çatarak cevap verdim, o da umursamazca omuz silkti.
Serra, lafın kendisine gittiğinin bilincine varmış olacak ki zaten keyifsiz olan yüz ifadesi daha çok somurtmasına yol açmıştı.
"Bade arkadaşın çorba yapmış! Başka bir şey yapalım biz de. Ne istersin ?"
Serra, Bade kısmından hoşlanmadığını yeterince belli etmişti.
"Gerek yok Serra ama siz açsanız hazırlayın kendinize. Benim evim, sizin eviniz."
Serra oturduğu yerden ayaklanarak yanıma geldi, üstümde bulunan battaniyeyi açtı ve sadece ikimizin duyacağı bir ses tonuyla konuştu.
"Umarım sadece bizim evimizdir. "
Bade için gönderme yaptığını anlamıştım.
Doğrularak benden uzaklaştı.
"Ev sıcak zaten biraz hava alsın vücudun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL GÜZELİ / texting
Literatura KobiecaGül Güzeli : neden benden kaçıyorsun Haktan ? Haktan : kaçıyor muymuşum ? Haberim bile yok Haktan : Sana öyle gelmiştir Gül Güzeli : öpüşme sahnesinden beri kaçıyorsun, farkındayım Haktan : Dudaklarımız birbirine değdi ama sanki kalplerimiz seviş...