Assalammualaikum and hai!
We meet again hehe alhamdulillah. Firstly, saya nak cakap terima kasih pada yang dah baca cerita-cerita saya sebelum ni. Yes, this is my third story, Insha Allah. To be honest, saya agak terkejut dengan second story saya yang meningkat naik dari hari ke hari. Terima kasih guys! Yang dah baca story saya especially from my first story lagi, thank you, I really appreciate it! Tak ada perkataan yang lebih baik lagi selain daripada penghargaan saya pada awak semua hehe.
So, officially this is my third story... and semestinya genre kali ini pun berbeza dari sebelum-sebelum ini. Memang saya nak bawa kelainan di setiap cerita-cerita saya supaya readers tak baca cerita yang sama sahaja. I know what it felt, boring right? So here I am, bawa kelainan for you guys yang sudi baca.
Jadi, saya akan beritahu serba sedikit tentang cerita yang akan saya tulis ini. So, you guys will be ready.
Sebenarnya, kisah ini adalah berdasarkan kisah benar cuma jalan cerita yang berbeza. Iya, kisah benar.
20% adalah kisah benar.
80% adalah rekaan semata-mata untuk menjadikan cerita lebih menarik.Insha Allah, sebaik sahaja saya tamatkan cerita ketiga ini, saya akan beritahu di mana bahagian kisah benar itu dan di mana bahagian rekaan semata-mata untuk mengelakkan kekeliruan dan salah sangka.
Sejujurnya saya takut untuk tulis cerita ini sebab storyline is very heavy for me. It's not about the ending, tetapi jalan ceritanya kerana ia berdasarkan kisah benar yang berlaku di dunia nyata ini. Tetapi sekali saya membuat keputusan untuk tulis juga cerita ini, it means I'll face the consequences. Tidak kiralah baik mahupun buruk akibatnya.
Jadi, saya ambil kisah ini daripada salah seorang kawan baik saya. Bukan dia yang mengalaminya tetapi cerita ini dibawa oleh dia. Dari mana dia dapat kisah benar ini? Biarlah ianya kekal menjadi rahsia. Mulanya, dia hanya cerita santai sahaja dengan saya tetapi tiba-tiba saya dapat idea untuk jadikannya for my third story. Tiada niat lain hanyalah untuk memberi pengajaran dan peringatan kepada semua. Bukan untuk menghakimi sesiapa tetapi untuk memberi iktibar untuk kita semua terutama sekali diri saya sendiri. Jangan lihat siapa yang menyampaikan, tetapi lihatlah apa yang disampaikan :)
Yang saya boleh cakap, everyone has their own sins. We are sinners.
This is a warning!
Cerita ini mengandungi unsur-unsur keganasan dan kedewasaan, menggunakan bahasa-bahasa kasar dan mungkin akan menyentuh emosi pembaca.
Jadi, jika tidak mampu baca, jangan baca. Tiada sebarang paksaan. Saya pesan awal-awal, cerita ini mengandungi konflik yang sangat berat dan menyentuh isu sensitif. So, it's your own choice to read it or not.
Last but not least, trailer video ada di tiktok saya missra.__ and I already pinned the video. That's all. Thank you and happy reading <3
YOU ARE READING
Lost In Revenge (TERBIT)
Romance[ Book 3 ] Randika Daniel- sebaris nama, dua patah kata namun siapa sangka mampu menggerunkan hati yang melihatnya. Beku. Itulah definisi yang sesuai untuk menggambarkan dia. Tiada siapa tahu apa yang berada di dalam benak fikiran lelaki itu. Semuan...