10.

229 12 0
                                    

Pov:Felix
Nem értem miért hiszik Hyunjinék azt, hogy szerelmes vagyok Eunseoba.Meg nem értem hogy miért nem nevezik aranyosnak, meg szépnek miközben az.Lehet történt valami amiről én nem tudok.Majd megkérdezem Hyunjint ő mindent tud ,jó azért nem mindent.Elindultam le a lépcsőn és sikeresen el estem, nem is én lennek ha nem esnék el.
De inkább csak felálltam és kapkodtam magam ugyanis nem sokára itt van hyunjin.Na tessék csak emlegetnem kellett és már itt is van.Felkaptam a cipőm és indultam is el barátomhoz.

-Szia lixxxxxx-köszönt amint ki léptem a kapun.

-Szia jinnie-köszöntöttem én is és megöleltem.

-Te jinnie-szólitottam  barátomat amire fel is figyelt.

-mond lix-mondta mire sóhajtottam egyet ,mivel nem tudtam hogyan kérdezzem meg.

-baj van???-kérdezte aggódva mire megráztam a fejem.

-Tegnap beszéltem Seunmginnal, és azt mondta hogy nem szokták aranyosnak hívni Eunseot, pedig az.Történt valami a múltjában ami miatt ez van???-kérdeztem mire barátom csak sóhajtott egyet .

-Hát.....ezt én nem tudom,de megkérdezhetjük Seungmint.-mire boldogan bólintottam és folytattuk az utunkat.Kis idő után be is értünk.De belépve nem láttam sehol Eunseot csak Minseot.Ezért oda mentem a lányhoz.

-Szia Minseo!-köszöntem mire ő megrezett a hirtelen köszönésemtől.

-Szia Felix!Miben segíthetek?-na ő is a lényegre tér.

-Hol van Eunseo?Tegnap nem írt hogy jól van-e!-kérdeztem mire a lány meglepődött ,hogy Eunseo után érdeklődök, hiszen ez előtt nem is beszéltem velük.

-Eunseo le betegedett,így egy kis ideig nem jön-lehajtotta fejét a mondat végén,azt érzem hogy nem akarja elmondani az igazságot.

-ohh...hát jobbulást neki,szia-vissza mentem hyunjinhoz aki kérdően nézett rám.

-na miazzz???-kérdezte mire csak lehajtottam a fejem.

-le betegedett,de azt hiszem ez nem igaz-mondtam szomorúan mire hyunjin kezét vállamra rakta.

-Majd suli után mindent kiderítünk.Jó?-kérdezte mire én csak bólintottam.És már kezdődött is az óra.
Ez nap nagyon lassan telt el Eunseo nélkül.De most már vége és elindultunk hyunjinnal seungmint keresni.Nem sokat kellett keresni gyorsan megtaláltuk.

- Szia Seungmin -köszöntem neki.

-Sziasztok-köszönt mire hyunjin csak oda ment hozzá és átölelte a vállát.

-Seungmin miert nem jött ma suliba  a hugod.-kérdezte hyunjin mert látta hogy nem merem megkérdezni.Seungmin meglepődött a kérdésen.

-És miért mondtad azt, hogy nem szoktak neki szépeket mondani?-kérdeztem mire még jobban meglepődött már ha az lehetséges volt.

-Régen csúfolták őt hogy nem elég szép,hogy nem elég vékony,ezután Eunseo önbizalma eltűnt teljesen.A szüleink se segítettek rá, mert minden nap veszekedtek.Végül el váltak ami miatt még rosszabb lett az életünk.Eunseo pedig ma korházban van.-teljesen le fagytam.Hogy tud mindig mosolyogni ha ilyenek történtek vele.

-Miért van korházban??-kérdezte hyunjin.

-Szívbeteg ami miatt mindig be kell mennie a korházba.-na most jött el az a pillanat amikor egy könnycsepp gördült le az arcomról.Amit a fiúk szerencsére nem vettek észre ,ezért gyorsan le is töröltem,majd Seungmint hívták.

-Szia!Minden rendben?-kérdezte a telefonban,mire tudtam hogy Eunseonnal beszél.

-Akkor jó!Sietek haza!Sziaa!-megnyugodtam hogy semmi baj nincs.

-Srácok én elindulok-mondtam mire mindketten elköszöntek.Én pedig indultam haza.



Csak egy bejegyzés voltDonde viven las historias. Descúbrelo ahora