Pov:Eunseo
Amikor haza értem mindenki a kanapén ült és az érkezésemre fel figyeltek.
-Ülj le szivem-mondta anya komolyan amit nem igazán értettem de tettem azt amit mondott.
-Van egy hírünk aminek remélem örülni fogtok-mondta anya boldogan és apa is mosolygott ez nekem kezd fura lenni.
-Nos anyátokkal megegyeztünk abban hogy vissza költözik ide és újra olyanok leszünk mint egy család-mondták a bátyjámmal pedig zavartan néztünk egymásra ugyanis nem értettük ezt az egész helyzetet.
-Na menjetek fel és tanuljatok majd szólok ha kész a vacsora-mondta mire mindketten fel mentünk a szobánkba.1 óra múlva
-gyerekek vacsorraaaa!-olyan fura ezt hallani,már körülbelül 2 éve nem hallottam.
-na és Seungmin mizu veled és Hyunjinnel?-kérdezte apa amitől félre nyeltem,apa nem fogadta el hogy a fia meleg most meg a palijáról kérdezget mi történt itt.
-Hivatalosan is egy pár vagyunk-mondta kissé félve mire apa felállt és oda ment megölelni fiát.Oké hivatalosan is nem értem mi folyik itt.
-És mizu veled szivem és Felixel?-kérdezte anya amitől úgy szint félre nyeltem.De komolyan mi történt a családommal miért kérdezgetnek soha nem szoktak ilyenek lenni.
-Semmi csak barátok,vagyis nem tudom-mondtam mire anya ilyen ,,na erről még beszélünk ám kislányom"fejjel nézett rám.Anyával feljöttünk a szobámba.
-Na szivem ki vele mivan veled és Felixel?-kérdezte én pedig megvakartam tarkómat és kezdtem bele a mesébe.
-Nemrég fura érzés volt a hasamba,és nemrég megpusziltam mert segített majd lebecéztem ami neki tetszett,folyton ölelget,ha baj van mindig segít és aranyosnak hívott nem is egyszer.-mondtam mire anya tátott szájjal kezdett el engem csapkodni párnával.
-sziveeeem te szerelmes vagy-még mindig csapkodott párnával.Egy keveset még beszéltünk majd elmentem zuhanyozni és aludni.Reggel fáradtam le mentem a konyhába ahol anya már reggelivel várt kipattantak szemeim a gofrit láttva és leültem enni.Anya csak nevetve nézett rám.
-mi az apád éheztet vagy mi?-kérdezte mire teli szájjal bólintottam és anya el nevette magát.Hiányzott már ez,a reggeli ,anya a szeretete amit tőle kapunk és apa mosolya ami mindig anyának volt köszönhető.Megettem és el mentem készülődni és indultam is el.
Beérve az iskolába láttam Minseot Changbinnel hoppá!Mik folynak itt.
-Na mi az törpe?-kérdezte Felix mögülem én pedig kisebb nagyobb szivrohamot kapva válaszoltam neki.
-Minseo és Changbin beszélgetnek látod?-kérdeztem mire bólintott
-Szóval sikeresen össze hoztam őket ezek szerint-mondta mire zavartan pillantottam rá.
-Mi??Várj...Felix mit csináltál??-kérdeztem már dühösen mire csak fel nevetett.
-Nyugii.Először is lix,másodszor pedig beszéltem Changbinnel és azt mondta hogy jófej lánynak tűnik.ennyi-mondta mire fejemet rázva néztem vissza barátaimra.
-És mizu veled törpe?-kérdezte mire én kis idő múlva össze szedtem gondolataim és mesélésbe kezdtem.
-Anya vissza költözött hozzánk,apa elfogadta Seungmint és Hyunjint már nem bánt minket,ismét anya finom fősztjét ehettem és újra minden ugyanolyan mint régen.-fejeztem be mondatom mire felix megölelt amit viszonoztam is.
-Örülök neked törpe-mondta de ezt az idilli pillanatot a csengő zavarta meg.Mindketten elindultunk az óránkra.Mivel egy osztályba járunk ezért ugyan oda mentünk és leültünk a helyünkre.Minseo hatalmas mosollyal az arcán ült le mellém mire én csak megöleltem amit viszonzott.
-csak nem szerelmes itt valaki?-kérdeztem mire ő csak bólintott.És kezdődött is a nap.
Gyorsan el telt ez a nap,mára volt programom Felixel el megyünk vásárolni és kávézni majd moziba.Szóval mára is lesz programom.Haza érve felrohantam a lépcsőn és el kezdtem válogatni a ruháim közül és nagy nehezen ki választottam a ruhámat.
Sziasztok!remélem eddig tetszik nektek eddig a sorozat.És bocsánat helyesírási hibákért.Ez az első könyvem vannak benne izgalmasabb részek és kicsit unalmasabb részek is de próbálok fejlődni.További jó olvasást!Sziasztoooook :)
BINABASA MO ANG
Csak egy bejegyzés volt
RomanceFelix/Stray Kids Instagram Hogy lett egy bejegyzésből szerelem?!