Pov:Felix
Beérve az iskolának nevezett pokolba végig gondoltam a mai napom,nos igen ez a nap is borzalmas lesz.Hyunjin szerint már ideje lenne becsajoznom, vagy legalább egy északára.De én az igaz szerelemre várok,ami hyunjin életébe nem létezik.Folyton elmondom neki hogy találhatna magának egy lány, vagy fiút akivel leélheti az életét.Mondjuk mostanába titkolózik ,de nem fordítok ennek nagyobb figyelmet.
Be értem a terembe a lányok rögtön rám figyeltek,ami aranyos de nem tetszenek nekem.Hyunjin szerint túl nagyok az elvárásaim a lányok felé.Pár perc múlva megjelenik hyunjin egy fiúval,amin nem is kicsit lepett meg, remélem ennél a fiúnál már igaz szerelem van.
-Szia Lixxxx!-köszönt a barátom le ülve mellém.
-Szia Jinnie!-köszöntem neki vissza.
-Ki ez a fiú akivel bejöttél?-kérdeztem mire a barátom kicsit meglepődött.
-Emlékszel annak a lánynak a posztjára?-kérdezte mire bólintottam és kérdően néztem rá.
-Na neki a bátyja,és Seungmin a neve-válaszolta de látta hogy nem érem be ennyivel.
-És igen randizunk-mondta mire én majdnem le estem a székről annyira meglepődtem.
-Ki vagy és mit tettél barátommal??-kérdeztem mire ő csak felnevetett és megvonta vállát.
Pár perc múlva belépett Seungmin húga ,aki amúgy egészen aranyos .Éppen barátnőjével beszélt, amikor oda ért a mellettünk lévő padhoz.Vissza néztem Hyunjinra aki értetlenül nézett rám.
-Mi az??-kérdeztem barátomtól aki .
-Bele zúgtál Eunseoba??-mire kérdően néztem rá,nem tudtam a lány nevét csak azt hogy nagyon aranyos tud lenni.
- Így hívják a lány Kim Eun-seo -suttogta nekem nehogy a lány meghallja.
Most már legalább tudom a nevét,de még csak nem is ismerem .
-Ja.....értem-suttogtam vissza neki mire ő csak fel nevetett.
Megszólalt a csengő és a tanár is bejött.
YOU ARE READING
Csak egy bejegyzés volt
RomanceFelix/Stray Kids Instagram Hogy lett egy bejegyzésből szerelem?!