13.

163 10 0
                                    

Pov:Eunseo
-Minden rendben??-
kérdeztem a bátyjámtól amikor oda értünk hozzájuk.
-Igen,nyugi
-mondta mire én megöleltem.
-Fiúk nyugodtan menjetek haza én vigyázok rájuk-
jelent meg anya,a fiúk elköszöntek és mentek is.Mi pedig be mentünk a házba és lepakoltunk.
-Apátok mindjárt haza jön és leülünk beszélni vele.Nem lehetek mindig itt veletek hogy le állítsam apátokat,ezért Seungmin neked vigyáznod kell a húgodra.Jó?-
mondta mire mindketten bólintottunk.Eltelt 1 óra anyának el kellett mennie,egy kis idő múlva pedig meg is érkezett Édesapánk.Én éppen a szobámba voltam mikor feljött és bejött a szobámba.Felálltam és oda mentem elé.Nem hagyom hogy engem is írányítson.
-Ide figyelj ha még egyszer meglátom a közelembe azt a fiút, te bánod meg és a bátyjád.-
mondta kicsit jobban fel emelve hangját.
-Nem irányíthatsz örökké csak azért mert szar életed van-
mondtam neki mire apa felpofozott.Amitől én a földre estem,le vette az övét és azzal kezdett verni.Soha nem csinált ilyet,azt mondta hogy soha nem bántana és mégis megtette.
-Megtanultad a leckét a vissza beszélésért-
ordította mire én bólintottam és itt is hagyott.
Nagy nehezen felkeltem és el mentem zuhanyozni,majd le kezeltem a sebeimet és el mentem aludni.Másnap reggel nagyon rosszul keltem mindenem fájt,de gyorsan kapkodtam magam és elindultam.Seungminnal mentünk csendben de ő meg törte a csendet.
-Minden rendben?-
kérdezte tőlem mire villantottam egy kamu mosolyt és bólintottam.Ezután újra csend ült közöttünk míg meg nem érkeztünk.Seungmin el ment Jinhez én pedig egyedül maradtam.Ezért inkább be mentem a terembe és leültem a helyemre.Észre sem vettem de elaludtam barátnőm keltett fel.
-Jó reggelt Eun-
köszönt én pedig hümmögtem
-Ennyire fáradt vagy?-
kérdezte mire én csak bólintottam.És kezdődött is a nap.A negyedik óra után hirtelen rosszul lettem,amit Felix sikeresen észre is vett.
-Jézusom!Eunseo jól vagy?Mi történt?-
kérdezte aggódó tekintettel,amin én csak elmosolyodtam.
-jól vagyok Lix nyugi-
mondtam de mikor rájöttem mit is mondtam inkább elindultam,de Felix vissza rántott.
-Lix?Ez aranyos-
mondta mire én csak elpirultam és mentem el.


Csak egy bejegyzés voltHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin