-Hallod az utóbbi időben kajak el voltál tűnve!-szólalt meg hirtelen Minseo miközben sétálgattunk.
-Tudom,de az utóbbi idő nehéz volt a családnak és most hogy karácsony van még nehezebb.-meséltem.
-Miért? Mi történt?-kérdezgetett.
-Igazából minden is. Mióta anya ide költözött, azóta apa csak akkor bánt minket ha nincs otthon.A nagyi ma jön ide karácsonyra így még nehezebb anyának mert a nagyi mindig bele szól az életébe. Anya párja jön haza,apámnak csaja lett. EZ A KARÁCSONY TISZTA KATASZTRÓFA LESZ!Illetve Felixet is csak két hete láttam.-szomorodtam el mire drága barátnőm rögtön át ölelt.
-Hát nem mert ma is találkozol velem!-szólalt mjeg mögöttünk egy mély hang.
-YONGBOK!-ordítottam fel és a nyakába ugrottam.
-Héka én is itt vagyok!-szólalt meg Changbin.
-Tudjuk kincsem.-nevetett fel Minseo.
-Tiszta hülyék vagytok.-nevettem fel én is.
-Miért nem mondtad hogy mi a baj?-fordított maga felé Lix.
-Mert ez túl sok még nekem is nem hogy nektek!-próbáltam terelni a témát.
-Najó ezt majd később megbeszélitek,KARÁCSONY VAN!-kezdett el ugrálni Minnie.
-Igaz is menjünk a karácsonyi vásárra!-mondtam mire a többiek egyet értettek velem így el is indultunk a vásárra ami nem messze volt tőlünk.
-Úh veszünk forró csokit?-néztem Lixre ki csak bólintott,és el kezdett húzni a bódé felé.
-Jónapot! kettő forró csoki lesz!-mondta Felix a kicsit idősebb néninek aki mosolyogva neki is állt csinálni a meleg italokat!
-Tessék!Öröm látni ezeket a fiatal szerelmeket!-mondta kedvesen mire mi el mosolyodtunk és megköszöntük és mentünk is tovább.
-Ez nagyon aranyos volt!-mondtam miközben Felixhez bújtam.
-Akárcsak te!-mondta majd megállt a hídon ahol sétáltunk.
-Emlékszel?Itt majdnem el veszítettem életem szerelmét!-mesélte amin a szívem szakadt meg.
-Emlékszem,de csak majdnem,már itt vagyok és leszek is!-mondtam majd hozzá bújtam.
-Szeretlek!-mondta.
-Szeretlek!
YOU ARE READING
Csak egy bejegyzés volt
RomanceFelix/Stray Kids Instagram Hogy lett egy bejegyzésből szerelem?!