Pov:Eun-seo
Mint mindig ma is az ébresztő idegesítő hangjára keltem amit dühösen le is kapcsoltam.
Ki nem állhatom a sulit ahogy a legtöbb diák se.De a mai nap még rosszabb lesz ugyanis
három dolgozatom is lesz .A tanárok imádnak velünk dolgozatot íratni meg úgy alapjáratban minket szivatni is nem tudom mivel érdemeltük ki.De kimásztam az ágyból és kicsit kétségbe esve realizáltam hogy van 20 percem elkészülni és elindulni.Rögtön kapkodtam magam gyorsan el mentem megcsinálni az arcom és hajam mert hát borzalmasan néztem ki,majd felvettem az egyenruhámat vettem a táskám és lesiettem a lépcsőn.Amint le értem mentem a konyhába ahol az én egyetlen bátyjám volt Kim Seungmin.
-Szia hugii!-köszöntött engem rögtön amint meglátott.
-Sziaaaaa!-köszöntem és megöleltem.
-Mit keresel még itt? Ilyenkor már rég úton vagy Minseonnal.-kérdezte mire én felnevettem
-Nem nagyon figyeltem az órát maradjunk ennyiben.-válaszoltam mire felnevetett.
A következő pillanatban megszólalt a csengő mire én oda mentem az ablakhoz hogy ki nézzek hogy ki csengetett.Minseot láttam egy fiúval beszélni a mi házunk előtt és rögtön elhalmoztak a kérdések a fejembe:ki ez a fiú? miért van itt? Kérdően pillantottam a bátyjámra aki időközben mellém állt és nézte a beszélgető párost.Amikor Seungminra néztem zavartan nézett ki rájuk.
-Ki ez a fiú??-néztem kérdően a fiúra aki még mindig zavartan nézett ki az ablakon.
-Az van.......-el kezdett valamit mondani de a csengő félbe szakította amit Minseo már láthatóan idegesen nyomkodott.Mire én felkaptam a cuccaimat és kiléptem az ajtón ott hagyva a testvéremet és a kapu fele mentem.
-Na végreee Eunseooo!Már azt hittem meghaltál.-mondta barátnőm amint oda értem hozzájuk de én csak felnevettem ezeken a mondatokon.
- Jó volt beszélni Minseo majd még találkozunk.-mondta az ismeretlen fiú majd elindult a házunkba a bátyjámhoz.Amin mondanom se kell hogy nagyon meglepődtem.
- Ki volt ez a fiú?-kérdeztem a barátnőmet.
-Hwang Hyunjin azt mondta bátyád egyik barátja-ezen nem is kicsit meglepődtem hiszen soha nem beszélt hyunjin nevű barátjáról.Na majd kikérdezem.
-Minden rendben??-kérdezte aggódó arccal barátnőm mire én csak bólintottam.
És folytattuk utunkat,egész úton erről a changbinről beszélt.Elhiszem hogy szerelmes de esküszöm nagyon fárasztó volt ezt végig hallgatni.Mindent tudott róla mi a kedvenc színe,mit szeret csinálni,mi a kedvenc étele.Miközben mindent elmondott changbinról arra jöttem rá hogy össze illenek mindkettőjük szeretnek énekelni, a kedvenc színük a fekete.Ők tökéletesen össze illenek konkrétan ugyanolyanok.Kis idő után beértünk az iskolába és mentünk is az első órára.
YOU ARE READING
Csak egy bejegyzés volt
RomanceFelix/Stray Kids Instagram Hogy lett egy bejegyzésből szerelem?!