Pov:Eunseo
Egész este gondolkoztam apán és anyán.Hogy miért váltak el?Miért nem mehettünk anyához?Mármint szeretem apát, de Seungmint folyamatosan szidja azért mert meleg.Ha igazán szeretné a fiát, akkor Seungmin nem aludna el minden este sírva.A gondolataim közül anya hangja rántott ki a valóságba.-Szivem,nem kéne készülődnöd?-kérdezte mire rá néztem az órára, van 15 percem elindulni különben nagyon elkések.Kapkodtam magam és indultam is le.Felkaptam a cipőmet futottam a kapuig, de sikeresen el estem,vagyis estem volna ha valaki nem kap el.
-Eunseo jól vagy?Majdnem elestél,legközelebb figyelj jobban!-nézett rám aggódó tekintettel Felix.
-jól vagyok és ígérem legközelebb jobban oda figyelek.-válaszoltam mire ő elmosolyodott.
-rendben,de menjünk ne hogy el késsünk.-mondta majd össze kulcsolta ujjainkat és el is indult.Séta közben egyre többször éreztem magamon mások figyelmét,ami mondanom se kell engem kurvára zavart.
-amm Felix.Miért néznek az emberek minket?-mondtam miközben egy kicsit szorítottam kezén hogy figyeljen.
-hm?-nézett rám a bambulásból.
-azt kérdeztem miért néznek az emberek?-kérdeztem meg újból.
-Őszintén fogalmam sincs,de ne foglalkozz velük.-mondta,majd útunk hátra lévő része egészen csendesen telt.
Az iskola udvarába be érve rögtön el engedtem Felix kezét amit ő szóva is tett.
-miért engedted el a kezem?-kérdezte miközben egyre jobban közelettünk a mi kis baráti körünkhöz.
-nem akartam hogy szekáljanak téged.-mondtam halkan.
-miért szekálnának?-nézett rám értetlenül.
-hát,miattam.-mondtam szomorúan.
-eunseoo!-állt fel drága legjobb barátom és oda sietett hozzánk.
-szia minnie.-néztem rá nevetve,de asszem érezte hogy valami nincs rendben.
-amm bocsi Felix, de egy kicsit el rabolom.-mondta majd be mentünk a lány mosdóba.
-mi a baj?-kérdezett rá rögtön.
-egyszerű nem akarom hogy Felixet szekálják miattam.-mondtam mire minnie csak fel sóhajtott.
-oké először is nem szekálnák mert rohadt helyes,másodszor pedig ha Felix veled akar lenni hagyd neki,és ne gondold azt hogy miattad szekálnák.-mondta mosolyogva.
-dik,veled mivan?-kérdeztem,mert hát nem nagyon volt megszokott nála hogy így mosolyog ráadásul reggelente.
-amíg nem jöttetek Changbin oda jött hozzánk és rólatok beszéltünk, Seungmin és Hyunjin szerint talán Felixnek tetszel.-magyarázta nevetve.
-szóval jól el beszélgettél a crusshoddal.-néztem rá mire boldogan bólogatott.
-na de menjünk órára.-mondta mire bólintottam egyet és mentünk is a drága termünkbe.
Az órán egész végig üzizgettünk Minseoval,és abból amiket mondott,tisztán le vettem azt hogy teljesen bele habarodott Changbinba és ha a megérzéseim nem csalnak,márpedig általában nem szoktak,akkor Changbin is így érez drága barátném iránt.
Így megfogadtam hogy órá után megyek és megkeresem Felixet hogy segítsen ezt a kettő idiótát össze hozni.Amint kicsöngettek mindenki el hagyta a termet köztük mi is gyorsan szóltam Minseonak hogy megkeresem Felixet amit persze félre értett de most nem nagyon törődtem vele.
-Felix!-kiáltottam fel amikor megláttam az udvaron az egyik padon a telefonját nyomkodni..
-Igen törpe?-kérdezte mikor oda értem hozzá.
-először is nem vagyok törpe,másodszor pedig kellene a segítséged.-mondtam mire csak kérdő pillantást kaptam.
-szóval khm ez fura lesz lehet de Changbin szerelmes valakibe??-kérdeztem mire Felix meglepődve nézett rám.
-miért kérdezed?Tetszik neked?-kérdezte mire csak megráztam fejem.
-Hát igazából nem nekem tetszik hanem Minseonak, csak ő fél bármit is mondani én meg gondoltam megpróbálok egy kicsit segiteni.-magyaráztam mire csak egy sóhajtást hallatott.
-Nem tudom,nem túl lelkizős de majd megkérdem.-mondta mire megöleltem.
De ez most mintha más lett volna,el kezdett gyorsan dobogni a szivem és valami fura érzés volt a hasamban,de próbáltam nem foglalkozni vele hisz lehet csak beteg vagyok.El indultunk haza Felixel,ami miatt megint kaptam a megvető pillantásokat,de megpróbáltam ki zárni.Minden rendben ment addig amíg a házunk elé nem értünk és megláttuk Seungmint és az apámat veszekedni.Lépteket hallottunk a hátunk mögül,így mindketten hátra fordultunk,Hyunjint láttuk közeledni.A következő pillanatban annyit láttunk hogy édesanyám kijött a kapuhoz,majd apa megütötte Seungmint aki az ütés miatt el esett, anya pedig már sírva küldte el apát aki idegesen szállt be az autóba és hajtott el.Sokkolva néztem a jelenségeket, miközben egy könnycsepp gördült le az arcomon, Felix pedig óvatosan maga felé fordított és magához ölelt,miközben hol fejem,hol a hátamat simogatta.
-Köszönöm.-mondtam neki.
-Semmiség Seo.-mondta mire nyomtam egy puszit arcára és gyorsan el indultam a tesóm felé.
-Hey!Várj meg!-ordított miközben elindult utánam.
YOU ARE READING
Csak egy bejegyzés volt
RomanceFelix/Stray Kids Instagram Hogy lett egy bejegyzésből szerelem?!