|Desert eyes|

195 17 56
                                    

Oy vermeyi unutmayın

İyi Okumalar

1 hafta sonra

Chaeyoung

Uyandığımda hissettiğim yorgan hissiyle yorganı tekmelemiştim.

Nefret ediyorum bu histen.

Ama geceleyin bir şekilde o yorganı üstüme çekmeyi başarıyorum, nasıl oluyorsa artık. Yatakta doğruldum ve bir süre rüyamı hatırlamaya çalıştım.

Jisoo.

Onu tekrar rüyamda görmüştüm.

Rüyam aklıma gelince hızlıca masamın üzerindeki deftere koştum ve rüyamı sıra sıra yazdığım sayfalardan birine yazdım.

Bu defterin de böyle ortalıkta kalmaması gerekiyordu ama her neyse, akşam kaldırırım.

Defteri sağ elimle açtığım için sol elimle de kapattım ve banyoya gittim, ışığı iki kere kapatıp açtım ve banyoya girdim.

Bu işlemi uygulamazsam banyoda rahat edemiyordum.

Elimi yüzümü yıkadım ve aynadan kendime baktım, yüzüm uyumaktan şişmişti. Diğer elimle de aynı işlemi yapıp banyodan çıktım.

Yanlış hatırlamıyorsam bugün Jisoo'nun 12.30'dan 16.30'a kadar 2 dersi vardı.

Benim dersim 11.30'da olmasına rağmen onun dersine de girecektim.

Saatin 10.30 olduğunu gördüğümde hızlıca hazırlanmıştım.

Üstüme Ysl takım elbiselerimden birini geçirdim ve altıma da topuklularımı giydim. Evet, kim üniversiteye takım elbiseyle gelir diye sorabilirsiniz ama ben geliyordum.

Ben böyle rahat ediyorum, resmiyetle ve titizlikle kesinlikle.

Titizlik demişken, dün temizlik yapmış mıydım?

Hayır kesinlikle yaptım, hiç kaçırır mıyım?

Emin olamıyordum.

İki elimle mobilyaları kontrol ettim ve yeterince temiz olduğuna karar verdim.

Yeterince.

Yeterince temiz.

Her neyse hemencecik sileyim zaten çabuk hazırlandığım için geç kalmam.

Her zaman hazırda olan toz bezini aldım ve mobilyaları hızlıca sildim, ellerimle tekrar kontrol ettim ve yeterli olduğunu düşündüm.

Tamam bir kere daha silersem içim rahat edecek, toz bezini tekrar kaptım ve mobilyaları sildim.

Tamam, şimdi oldu.

Hem de iki kez sildim, mükemmel.

Çocukluğumdan beri tek sayılara bir hassasiyetim vardı.

Asla tek sayıları söyleyemiyordum.

Düşünebiliyorum ama asla söyleyemiyorum ve biri ağzından o sayılardan birini çıkardığında pek de iyi şeyler olmuyordu.

***

Okula geldiğimde gözlerim onu arıyordu.

Jisoo ile liseden tanışıyoruz, daha doğrusu ben onu tanıyordum.

Tanımak ne kelime onu biliyordum ben.

Onu neredeyse 4-5 senedir tanıyor ve biliyordum.

Sınavların sonuçları asılmış sanırım onlara baksam iyi olacak. Panolara gittiğimde Jisoo'yu sonuçlara bakarken görmeyi beklemiyordum.

Darkest shade of darkness Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin