Kitap chaesooda birinci olmus cok tesekkur ederim😽😽
Optum hepinizi
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İyi Okumalar
1 hafta sonra
Chaeyoung
"Gitmesen olmaz mı?" diye yalvardı annem.
"Olmaz." dedim sırıtarak.
"Bu kadar istiyorsan sen de benimle gelsene?" dediğimde birkaç saniye düşünmüştü.
"Tamam olur hadi gidelim." dedi ve jeti ayarlamaya başladı.
"Ee eşyalarını almayacak mısın?" diye sordum.
"Orada yenisini alırım boş ver." dedi ve telefonunu kurcalamaya devam etti.
***
Sonunda Toronto'ya indiğimizde alışmamıza bile izin vermeden gelen soğuk hava dalgası bütün vücudumu dondurmuştu.
"Burada nasıl yaşıyorsunuz?" dedi annem.
"Bilmiyorum." dedim.
"Seni tebrik ediyorum iki haftayı Jisoo'suz geçirdiğin için." dedi annem elleriyle kibarca alkışlayarak.
Gitmem için bir sebebim yoktu çünkü.
Onun biriyle çıkabileceğini düşünmüyorum bu yüzden de biraz annemin yanında kalıp anne-kız tatil yapmak istedim.
Ayrıca Jisoo'nun düşünmek için zamana ihtiyacı vardı ve bunu tabii ki de biliyordum.
Telefonum çalınca ellerimin üşümesine izin verip ellerimi cebimden çıkartmak zorunda kaldım.
"Efendim?" dedim.
"Chaeyoung, havaalanına indin mi?" dedi Jennie.
"Evet de niye?" diye sordum, aynı zamanda annem de bana kaş göz yapıyordu.
"Seni her zamanki yerde bekliyoruz hızlı ol, grupça seni özledik." dediğinde gülümsemiş ve anneme bakmıştım.
"İki misafirimiz olsa sıkıntı olur mu?" dedim.
Jennie dilini damağına yapıştırarak bir ses çıkardığında vedalaşıp telefonu kapadım.
"Gelinininle ve ilk arkadaşlarımla tanışmaya hazır ol." dedim ve göz kırptım.
"İlk arkadaşın benim sanıyordum." dedi.
"O zaman düzelteyim, ilk genç arkadaşlarım." dediğimde enseme kuvvetli bir tokat yemiştim.
***
Paula'ya vardığımızda masada ekstra bir kişi beklemiyorduk.
Bir xy kromozom hele hiç beklemiyorduk.
"Yeni misafirimiz kim?" diyerek masaya geldiğimde Jisoo bana o kadar hızlı sarılmıştı ki neredeyse yere düşüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkest shade of darkness
FanfictionKim Jisoo.. Seni senden daha iyi tanırken teklifimi kabul etmen ne acınası değil mi? Peki kendime soruyorum, bunca bildiğim şeyi senin alehine kullanacak mıyım? Kesinlikle hayır? |chaesoo|