Uzun suredir bolum atamadim cunku fazla yogundum, uzgunum
Arada boyle molalar vermek zorunda kaliyorum cunku ne yazmaya ne de baska bir seye zamanim kaliyor
Bu arada ilk bolumun ismini kucuk bir degistirdim, ileride anlayacaksiniz anlamini 😉
He bir de oy vermeyi unutmayin
İyi Okumalar
Jisoo
Eve girip kapıyı kilitlediğimde doğruca üst kata, odama çıktım.
Jennie hariç herkes odamda toplanmıştı.
"Jennie nerede Chaeyoung?" diye sordum ciddice.
"Alt katın banyosunda sanırım." dediğinde aldığım abur cuburları yere bıraktım ve koşarak aşağıya indim.
Olay yaşandıktan sonra herkesi toplayıp eve gelmiştik.
"Jennie aç kapıyı." dedim kapıyı tıklattıktan hemen sonra.
"Konuşmamız gerek, lütfen." dediğimde bir süre sonra kapı açılmıştı.
Ve karşımda kıpkırmızı gözlerle hâlâ güçlü durmaya çalışan bir Jennie çıkmıştı.
İçeri girdim ve kapıyı ardından kapattım. Ellerimi yanaklarına koyup neredeyse kurumuş göz yaşlarını sildim ve onu kendime çekip sıkı sıkı sarıldım.
"Çok korktum Jisoo." dedi boğuk bir sesle.
"Ben, ben öleceğimi sandım ve-" dediğinde sözünü hıçkırığı bölmüştü.
"Jennie gözüme bak, geçti tamam mı? O adam sana zarar veremez artık." dedim güven verici bir tonda.
"Görüntüler tekrar gözümün önüne geldi Jis. Ben tekrar kirlenmiş hissetmek istemiyorum." dedi ve sonra ekledi.
"İyi ki Chaeyoung oradaydı, o olmasaydı ne olurdu bilmiyorum."
"Bunları daha fazla konuşup seni yormayalım tamam mı? Gel üst kata çıkalım." dediğimde kapıyı açmıştım.
Önümde ağaç gibi dikilmiş bir Chaeyoung görmeyi beklemiyordum tabii.
Ona sorgulayıcı bir bakış atacakken o arkasından aldığım cipsi çıkartmış ve gülerek konuşmuştu.
"Hadi üst kata gelin diyecektim."
Kafamızı salladık ve hepimiz üst kata çıktık. Odama girdiğimizde herkes Jennie'nin geçmişini bildiği için ona tek tek sarıldı.
Sonunda sıra Chaeyoung'a geldiğinde Jennie onu sıkı sıkı kendine çektiğinde Chaeyoung ilk başta şaşırsa da sonra kollarını beline koymuştu.
"Bunun benim için anlamını bilemezsin, teşekkür ederim." dedi Jennie içtenlikle.
"Eh benim için iki ele mâl oldu ama tekrar olsa tekrar yapardım, iki şey değil." dedi hafifçe gülerek.
Elleri gerçekten perişan olmuştu.
Kafede gösterdiği yaraların üzerine bir de bunlar eklenmişti, canı kesin çok yanıyordur.
"Erkekler hadi siz gidin de biz kız kıza takılalım." dediğimde Jimin Jungkook'a flörtöz bir bakış göndermişti.
"Hay hay patron." dediler ve evden koşarak uzaklaştılar.
"Jennie sana da iyi gelir hem." diye ekledim.
"Evet, olabilir." dedi.
"E o zaman iki şampanya açalım. Olmaz mı?" dedi Chaeyoung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkest shade of darkness
FanficKim Jisoo.. Seni senden daha iyi tanırken teklifimi kabul etmen ne acınası değil mi? Peki kendime soruyorum, bunca bildiğim şeyi senin alehine kullanacak mıyım? Kesinlikle hayır? |chaesoo|