نبدا
......
صقر يركض بفزع ويحمل ابنته الوحيده قمر ويركض بها / اااععع بسنت فين بسنت حببتي.
بسنت بحنق وهي تركض خلفه/ يابني انا بسنت انا بسنت يحرقك يا شهد ويحرق سنينك السوده ادي اخرت الي يتابع الزقلي ماسك علي وشي الحبايه هتاخد هدوما وتمشي.
قمر وهي تقفز في احضان ابيها صقر/ اجري يبابا اجري انا خايفه اوي.
صقر وهو يركض / متخفيش ياحببتي انا معاكي وانشاء الله نلاقي ماما .
بسنت بصراخ / ياصقر انا بسنت.
توقف صقر والتفت لها وقمر قالت بخوف / اععع اي يصقر وقفت لي الوحش هياكلنا هنتاكل يبابا.
بسنت وهي تاخذ نفسها من الركض / اخيرا وقفت قطعت نفسي يابعيد.
صقر قال بتضيق عينين / بسنت اي الاسود الي علي وشك ده والاحمر الي تحت عينيكي ولي شعرك عامل زي الشجره ولفها في طرحه وهو مش مفروض الشجره جزعها بني انتي لي لابسها خضره..
بسنت بقرف وحنق / انا هروح اوضتنا اغير القرف ده وهنزل علشان احضر الأكل انا والبنات احسن مهرتكب جريمه دلوقتي.
ذهبت من امامه صقر بتساؤال / هي امك خلقها بقي ديق لي.
قمر وهي تضع يدها علي قلبها وتتنفس / ياراجل الحمدلله انها مشيت دي قطعتلي الخلف بدري بدري.
ضيق صقر عينيه وهو ينظر الي قمر / هي البت قمر من قعدتها مع سندس وامنه نسيت ان عندها 10سنين.
*في غرفه الفا.
صرخت امنه وقالت / خدووو ساااتررررر.
ركض الاربع اطفال وامنه ووقف الفا ينظر لهم بغضب شديد.
ثم قال بتحذير/ لو لقيت حد فيكو اتحرك بس حركه واحده هيبقي يومه اسود.
تصنم الجميع مكانه.
تميم وهو يلطم علي وجهه ويمثل البكاء /احيه ياتميم ياصغيره يا زهره شبابك الي هتتحول لحزمه جرجير صفره ودبلانه علي ايد ابوك وامك.
مهره بتوتر وخوف / يامنه اتصرفي جوزك هعلقنا يوليه اتصرفي.
امنه بتوتر وهي تبتلع ريقها / اعمل اي يا شويه عرر اعمل اي دلوقتي.
غالب بتوتر وحنق / افتكرت.. الخطه الخطه ياختي افتكريها هنتعمل شورمه هنها دلوقتي.
امنه باستغراب / خطه اي.
تميم وهو يهز كتفه / يوليه افتكري.
قذفته امنه بشبشبها وقالت / انا معرفتش اربي.
ليل بقرف/ انا مش عارفه امتي هيعقل ياميمو انا مش عارفه الواد ده شبه مين ده مش شبه جاسر خالص.
أنت تقرأ
معا الي الابد ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير
Actionالجزء التالت والاخير فيه احداث كتير وصادمه ومدمره هل سيموت الشر وينتصر الخير اما ينتصر الشر ويحقق مبتغاه لنري مسيحدث ♡