جماعه النوفيلا دي هتبقي قصيره هتبقي عباره عن18بارت.
بس اتمني تدعموني.
اقرئو الجزئين قبل الجزء ده علشان تفهمو القصه وشكرا.
......
كان ينام بغرفته في امان وسلام انتفض فزعا عندما استمع الي صوت انفجار كبير خرج يركض الي ساحه القصر بشعره المشعث وقميصه الاسود وبنطاله الرمادي فزعا من صوت الانفجار الكبير انه اخوته جميعا قد خرجو الي عملهم في شركاتهم وهو قد انهي عمله امس. متاخر ولهذا لم يذهب اليوم وياليته ذهب ولاكنه جلس مع مع العائله المجنونه باكملها باطفالها ونسائها.
نظر امامه وجد زوجه اخيه الكبير تختبء هي وشياطين القصر هذا ما اطلق عليهم الجميع يختبائون وراء بوابه القصر ويبدو وكالعاده يضايقون جرانهم الذي بنو حديثا قصرهم بجوارهم سوف نتعرف علي هؤالا الجيران مع الاحداث.
ضرب رماح علي وجبهته بغيظ من زوجه اخيه التب لن تنضج هي وزوجته سندس / اكيد عملو مصيبه سوده.
امنه وهي تختبء وتضرب صغيرها علي قفاه بحنق / انت ياض حمار رايح تدوس علي زرار التفجير واحنا لسه منسحبناش ولا اخدنا ساتر وانت رايح تفجرها في وش الي جابونا انت جايب الغباء ده منين جاسر مش غبي ذيك كده.
سيف ذالك الصغير الزي يبلغ من العمر 12عام / جراي اي ياميمو الواد تميم معملش حاجه لكل ده.
امنه بغيظ / اسكت انت يابن اسينات علشان انا مش طيقاك ولا طايقه ابوك.
تميم الذي يبلغ من العمر 12 عام ايضا بغمزه وهو يقرص امنه من جانبها قفزت فزعه / جري اي ياقلبي متعصبه ليه.
غالب الزي يبلغ من العمر14عام اكبر من اخيه تميم بعام واحد بغمزه الي امنه / بس اي الحلاوه دي ياميمو يابختك ياجاسر بمراتك.
فهير الذي يبلغ من العمر13 عام بضحكه / فينك يا الفا تشوف عيالك هما وبيتحرشو بمراتك.
فراس توام فهير ويبلغ مثله13عام بمشاكسه / فاكر اخر مره لما سمع تميم بيقول لامنه ياحب السنين علقه في المسمار ولا لما غالب راح باس امنه من خدها الفا كان سعتها هموته بعد مراماه في البسين.
امنه بغيظ وحنق / مستنيه اي من عيال سندس امام جامع وبعدين انتو لي مش زي الواد علي ابن زيزو بصو الواد هادي ازاي وهو الي اخترعلنا ام دي قنبله الي ابن الموكوسه كان هفرقعها في وشنا.
غالب بتمثيل الحزن / مخلاص يامنه ميبقاش قلبك اسود علي ابنك الصغير مش كفايه ربنا رزقنا بأم مجنونه وخلات مجانين واب بيغير مننا.
تميم بتاثر وهو يضع يده علي صدره / اه قلبي الصغير لا يتحمل شهدين ياعالم شهدين ياناس الست دي عايزاني ابقي لوح تلج زي علي وابويا عايزني مقربش من امي فلزه كبدي انا تعبت من العيله دي لي كده يارب لي مش كفايه اخواتي البنات الاتنين رقصات لي يارب كده لي.
أنت تقرأ
معا الي الابد ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير
Actionالجزء التالت والاخير فيه احداث كتير وصادمه ومدمره هل سيموت الشر وينتصر الخير اما ينتصر الشر ويحقق مبتغاه لنري مسيحدث ♡