بارت 10(بدايه النهايه) 🥀

26 2 0
                                    

احلم متضاربه اشخاص كثيرون كلام كثير غير مفهوم لاتهم فقط اهتم بنفسك سيهتم لك الاخرون.🖤..

يلا نبدا البارت الاول من ال10بارت النهايه

........

اسينات بضحكه قامت تمشي باتجاه الكمود فتحت الدرج والتقطت ورقه وقلم وابتسمت بخبث واغلقت الدرج وذهبت الي اسر المترنح وقالت / بيبي ممكن تمضي علي الورقه دي ورقه من البنك لتشغيل الكردت كارت بتاعتي..

ابتسم اسر وامسك القلم وبيده الاخر كوب العصير وابتسم وقال لها بعدم وعي / حاضر يا اغلي من روحي...

ثم مضي علي الورقه التي امسكتها اسينات وتنفست بقوه وابتسمت وهي تمرر عينيها علي كلمات الورقه (عقد تنازل عن الملكيه)

  .......

كانت تجلس اسيل وهي في غرفتها تبكي علي ما يجرب قضمت تلك المدعوه مكه التفاحه وقالت بحنق / انا مش عارفه في اي بتبكي علي اي....

اسيل ببكاء / انا بحبه اوي بحبه...

مكه باستغراب / وهو انتي تعرفيه اصلا..

اسيل وهي تمسح دموعها وتشد شعرها / المصيبه انو لاااا.

قذفتها مكه بالتفاحه وقالت بحنق / اومال في اي واجعه دمغنا لي...

دلفت قمر الي الغرفه بسرعه رهيبهه ودلفت الي الحمامم

اسيل امسكت بالتفاحه وقضمت منها وفردت جسدها علي السرير وقالت / علي فكره البت قمر دي بتشرب عصير قصب كتير  رفعت صوتها وقالت  انتي يمعفنه الي فاكره حمامي حمام عمومي..

قمر من داخل الحمام بصوت مرتفع / اسكتي يابت احسن اطلعلك....

مكه وهي تفرك شعرها القصير الزي يصل الي رقبتها بلونه الاسود قالت بتفكير / علي فكره زين ده في وراه حكايه مع ابوكي وعمامك وامنه..

اسيل اغمضت عينيها وقالت / ايوه لاحظت وكمان رد فعل ماما مكنش طبيعي خالص...

خرجت قمر من المرحاض وفردت جسدها بجورا اسيل وقالت / الحمام ده راحه والله وبعدين انتو بتقولو اي مش فاهمه حاجه..

اخذت تسير بهدوء ذهبا ويبا وتقول / الي حصل كألتي عارفه زمان صحبه البت اسيل؟..

قمر بانتبها / ايوه...

اكملت مكه بهدوء/ابوها جيه وعمامك وجهولو كلام غريب وكان بيبص لامنه بطريقه غريبه والفا كان قاعد وهتحسيه هيشرب من دم زين ومرات زين مرتات عمامك ومن ضمنهم امك كانت بيشتموها بطريقه غير مباشره يعني في حجات كتيره حصلت وفي ماضي باين عليه مش كويس لازم نكتشفه....

فتح باب الغرفه ودلفت منه ليل بوجه مصفر وشاحب وعينيها جاحظتان

نظرو لها الفتيات وقالو / في اي....

معا الي الابد  ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير حيث تعيش القصص. اكتشف الآن