بارت9(حقائق مرعبه) 🙂

54 2 13
                                    


نعلم بان الوقت يمر والعقل ينضج والعالم يتغير والقلب يكتشف ويصبح اقوي هل كل النهايات ستكون سعيده هل كل الابطال ابطال وهل كل الاشرار اشرار لقت بدات 10بارت الاخيره في عالم رواية معا الي الابد سنكتشف من هم مخادعين ان كل شخص يروي قصته بطريقته الخاصه وكل شخص ملاك في روايته وهناك اشرار في قصته كلام عميق لن يفهمه سوي كاتبه او من مر به..  بدايه النهايه ♡

يلا نبدا...

.......

شهد بتفكير كبير بصوت مرتفع مع زوجها جارح / يا جارح اوطي صوتي اي انا لازم اقتلها هي ازاي تعمل كده..!

جارح وهو يضع يده علي راسه بصدمه / انا مكنتش فاكر ان اسينات طلعت بتستغل انس وبتسحب كل املاكه انا اكتشفت بالصدفه.. هي مفكرتش في مليكه وسيف ازاي بعد السنين دي كلها كانت بتستغله...

شهد بدموع تهطل من عينيها بصدمه / انا مش مصدقه احنا لازم نقول لانس... انا تعبت بنتك بتحب ابن زين الي آخر مره شوفناهم فيها حصلت مشاكل واسينات طلعت بتحتال علي املاك جوزها لزم نحذره ياجارح....

اقترب جارح من زوجته الحساسه البريئه انها ارق من انها تتحمل كل هذا احتضنها بلطف / حببتي اهدي انا معاكي احنا لازم نكشفها علشان انس مش هيصدق ان معشوقته ومراته معاه وبتستغله بسبب الفلوس....

شهد بهدوء وهي في حضن زوجها لم تتحدث وتفكر لما اسينات تفعل هذا لما...

....

كانت نائمه علي السرير تحت اضواء خافته وتستمع الي اغنيه (الرحله)  دلفت عليها قمر بهدوء ومعها كريم الذي قال / مث عايث اعيث التحله مث ده الي كنت بتحلم بيه.. مش عايز اعيش الرحله مش ده الي كنت بتحلم بيه..

رفعت جزعها ونظرت له ثم ابتسمت وقالت وهي تصرخخ / كركرر وحشتنييييي...

ركض اليها ذالك الصغير الذي ياكاد يظهر من الارض وهو لطيف وكثيرا / ااعع وحتينييي يا مهتتتههه... وحشتينيي يا مهرههه..

احتضنته مهره وقالت وهي تقبل خدوده التي تشبه المرشميلو الصغير الناعم / حبيبي انا ياناس وحشتني اكترر...

قمرر وهي تقفز علي قدم واحده / خليه معاكي يابتت هموتتت واعمل زي النااسس اععععع.

ثم ركضت الي غرفتها وتركت كريم مع مهره..

نظرت مهره الي كريم وقالت / تعالي يا كركر نشوف اكل في التلاجه او ايس كريم...

كركر بمرح طفولي / هيييييهه...

هبطت بها الي الاسفل ووجدت  تميم يلعب مع باتش نظرت لها وقالت / علي فكره امنه لو شفتك بتلعب مع باتش هتسلخك خلي بالك..

تميم وهو ينظر الي كريم الصغير/ كركر وحشتني ياوحش مش بنشوفك لي.

كريم بحنق من تميم لانه لا يحبه / مثاكي وخليك في حالك يلا يا مهته ناتل ايث كتيم.... مزاجي وخليك في حالك يا مهره ناكل ايس كريم...

معا الي الابد  ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير حيث تعيش القصص. اكتشف الآن