بارت 3(الاشباح) 😈

50 6 2
                                    

اسفه والله بتاخر في الكتابه وتنزيل البارت علشان المدارس والكليات بدات وكدا ربنا يوفقكم ويوفقني انا واصحابي 🥺♥.

كل سنه وانتم طيبين بمناسبه مولد النبي 🫂متكتروش من حلاوه المولد علشان مضره😂💔.

دعمكم يهمني فعلا. 😔

نبدا

....

دلف بها الي الغرفه ثم اغلق الباب خلفه وهو يقول/ نفسي اعرف مين الي قالك اعملي الي انتي عملاه ده.

اسينات بغيظ / جري اي يا انس متاڤورش وبعدين بهتم بنفس.. اااااعععع.

صرخت عندما القاها في في البسين الصغير الذي يوجد بداخل الحمام.

انس بغيظ / ادينا رمناكي في المايه علشان الهباب الي انتي عملاه في نفسك ده يارب بس يطلع بسهوله.

اسينات وهي تجدف بيدها  بشكل مضحك وهي تغرق وتقول مثل كتكوت / حج كامل حج كامل.

انس بنظره ساخره / علي فكره البسين مش عميق ولا كبير لدرجه.

اسينات بابتسامه بلهاء وهي تقف علي قدمها في الماء / اده والله.. احم اي الاحراج ده.

نظر انس لها بقرف / لو حد من العيال شافك كده اقسم بالله لهيخافو ينامو بليل.

اسينات بردح وهي تتخصر  كان شكلها مخيف حيث الماء جعلت من الماسك الاسود علي وجهها ملطخا بطريقه فوضاويه كثيرا والماده الحمراء التي توجد تحت عينيها تلطخت مع اللون الاسود جاعل منظرها

مرعب وشعرها قد سقط علي وجهاها بطريقه تجعلك تفقد صوابك من كثره الرعب او بالاحري تسقط ارضا فاقد نبضات قلبك من شكلها المرعب  وتقول بشهقت ردح / والله لي ليكونش عفريت ولا يكونش عفريت انا مزه وجميله والي مش عاجبه يشد في حواجبه وبعدين روح شوف شكلك بعضلاتك دي جتك القرف وانت بتحلو كل شويه ده اي الهم ده ياربي انا تعبت من الراجل الوسيم اوڤر ده اوي اوي يعني وقال اي شايف نافسه عليا انا اسينات الي بيمبرومبو المثل باسمها وجمالها يجي واحد بعضلات شبهك كده يقول انا عفريته .. عجايب بقي نقول اي... الالالالاه ايته ايته.

قالت اسينات  اخر كلماتها وهي تنظر الي انس الزي يخلع قميصه جاعل عضلاته تظهر ثم قفز في الماء واقترب من اسينات وهو ينظر لها بخبث

اسينات بتوتر / احيه انت قلعت لي انا مش مرتاحه.

اقترب انس منها واخذ يمسح ما بوجهاها بالماء بلطف حتي يزول ما تضعه علي وجهها هذا شقت الابتسامه وجهه عندما ظهرت ملامحها الطفوليه اخيرا عينيها البنيه وبشرتها بلون الكراميل ورموشها الناعمه التي تعلقت لها بعضا من قطرات الماء جاعلا من اسينات طفله رقيقه بين يدي انس  اسينات التي كانت شبه مغيبه عن الوعي اثار لمسته التي جعلتها بعالم ترفرف به وابتسامه خجوله علي فمها ووجنتيها التي تصبغو باللون الوردي كانت ساحره صغيره بالفعل.

معا الي الابد  ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير حيث تعيش القصص. اكتشف الآن