Then I remembered that I could buy flowers for myselfAnd his writing is my name on the sand 💌. يلى نشوف هيحصل اى.😂
وفجاا دخل عليهم تميم وهو يركض /الحقيننى يا امنه الحقى ابنك هيتنفخ الحج جوزك بيجرى ورايا هو و عمامى....
امنه نظرت الي الفا الذي دلف خلف تميم كان شكله مرعب قالت بخوف/ وانا مالى حد قالك تروح تصيع وتعوق امك و متخدهاش معاك....
بينما باقى الفتيات ينظرون لما سوف يحدث فى ذالك المسكين لان شكل الفا وازواجهم لا يدل علي خيرا ابدا... وبالصدفه دلفو باقي العائله الشباب والفتيات ايضا اتو لكي يرو ماذا سيحصل لتميم..
الفا بغضب شديد / كنت فين وبتعمل اى ردد عليا انت عندك علم الشركه والصفقه كانو هيضيعو مننا ازاى...
صقر بغضب هو الاخر / كنت فين يا تميم يا ابن امنه كنت فين انتو كده ميجيش من وراكو غير الماصيب انت و غالب اخوك ده....
غالب ببتسامه ساخرة وكان بجانبه زياد و سيف و فهير /هو انت مش هتبطل تحطنى فى دماغك يا صقورة مش كده ده انا ابن اخوك حبيبك.....
صقر بقرف/مش وقتك خالص كفايه الزفت اخوك..
نظرو انس و اسد و جارح بعصبيه ايضا كان الجميع غاضب من تميم
تميم بخوف /بصو اصل هفهمكو ده كان عندى مشوار للشغل ...
سيف بغباء/ شغل مين يا ابو الرجاله..!!.. احم الا هو اليخت عامل اى ...
تميم بغضب / والله ما هسيبك يا سيف الكلب يا ابن اسينات هجيبك بس استنى يا شبح استنى....
امنه بتردد /خلاص يا جاسر معلش سيبو المرة دى...
جاسر بغضب / خلاص ايي ده مستهترر..
امنه امسكت راسها بتعب وقالت / يجاسر علشاني ...
جاسر بخضه/ خلاص خلاص تعالي انتي هنا اقعدي بقالك كام يوم تعبانه..
بينما الجميع ينظرون لهم فى دهشه..
بسنت وشهد بلويه فم / انا مش عارفه اى يختى شغل رميو وجوليت ده...
رن هاتف غالب و ذهب ليتحدث
غالب بجديه / يلى يا شباب ورنا شغل معندناش وقت...ثم ظهرت الفتاه ذو البشرة الجميله و ضحكتها الجذابه مكه ومن غيرها
مكه بتعب / فى اى يا جدعان اى الدوشه دى كلها مش لقيتو الواد تميم خلاص يبقا سلامو عليكو انا داخله انام يامه....
شهد بحزن مصتنع/ انتى خدتى منى كل حاجه يبنتى فين الانوثه طيب ولايهمك يبت احنا عياله الالمانى...
بينما امنه بغضب / بت يا مكه متطلعيش زى امك يبت..
بسنت ايضا /ايوه يبت يا مكه سيبك من شهد واتعلمى منى انا...
أنت تقرأ
معا الي الابد ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير
Actionالجزء التالت والاخير فيه احداث كتير وصادمه ومدمره هل سيموت الشر وينتصر الخير اما ينتصر الشر ويحقق مبتغاه لنري مسيحدث ♡