بارت 8(هناك سر)👀

49 4 0
                                    


وفي هذا اليوم رايت شخص لا بل شخصان رايت في اعينهم الحياة هم قصه حب كبيرة جدا ولا تنتهي ابدا هم فاتتان جميلتان(A♕B)

الجميع معالم الصدمه واضحه علي وجوههم والتوتر ايضا....

قامو جميعا من علي مقاعد الجلوس عندما قالت اسيل بصوتها المرتفع بان زين قد وصل.... ينتظر الجميع اللحظه المرعبة بين لقاء الفا وزين..

اقترب جارح لي الفا بهدوء عند رؤيه انكماش ملامحه بانزعاج /انا مش مطمن للهدوء ده انا اخوك قولي لو مخطط لي حاجه....

الفا بهدوء وابتسامه ورائها الكثير والكثير/متخافش ياجارح... زين اعز اصحابي.....

صوت خطوات زين تقترب  وقلب امنه يعتصر والجميع في توتر شديد

.
.
.

نظرا الجميع في صدمه عندما دلف زين وبنته وزوجته

احتضنت اسيل زمان بقوة نظر زين اللي امنه اللتي كان ظهر علي ملامحه وجهها الخوف والتوتر ضحك ضحكه خافيه

زين وهو ينظر لها باشتياق /ازيك ياصحبي.....

الفا بغضب وتحذير قد ينفجر كبركان بايي وقت / زين.

زين باحراج حاول ان يخبائه /ازيك ياجارح وانت يا اسد وصقر حبيبي.....!

نظر الشباب له بقرف..

نظرت اسيل وزمان اللي بعضهم باستغراب من الجو المشحون

اسيل بفضول واستغراب/عمي انتي تعرفي عمي زين....

الفا بابتسامه ونظره تطلق شرار/هه اعرفه و اوي كمان  ده لي معايا ماضي شبه وشه بظبط.....

ضحك صقر جارح اسد رماح انس ولاكن  امنه التي كانت بوجه منزعج لانها تعرف بانه هناك شيء غريب وجدا جدا لاحظت شهد امنه ابتلعت ما في جوفها وقالت....

شهد اللي امنه /امنه تعالي عايزكي في موضوع..؟..

جارح بجديه لان هذا الجو المشحون لا يحتاج غياب احد  /لا ياشهد محدش يمشي عايزين نتعرف علي صحابة بنتنا واسرتها....

انها  كلامه  وهو ينظر  الي زين بشذر

نظرات شهد اللي جارح مع تضيق عين وقالت باحراج  /جارح...!....

اشار اليها بي السكوت لان لا المكان والموقف يستدعي رحيلها مع امنه..

جارح/ خدي صحبتك يا اسيل و اطلعي الاوضه بتعتك انتي والبنات  .....

اسيل/ حاضر يابابا...

دلف الجميع الي غرفه الجلوس وجلست كل زوجه بجوار زوجها.....

نظرا الفا اللي زين وقال /ها احكيلي عملت اي بعد ما  مشيت انت واصحابك ومشوفناش خلقتكم تاني...

معا الي الابد  ﴿الوجه الاخر ﴾الجزء الاخير حيث تعيش القصص. اكتشف الآن