— A mai naptól fogva, hatályba lép a rendelet, amely kimondja, hogy a hadsereg tagjai mind computerek által beprogramozott robotok, akik csak a kormánynak engedelmeskednek. Az emberek a robotoknak engedelmeskednek, a program szerint, aki ellenáll, azt feljegyzik a rendszerbe és azonnal letartoztatják. A 54—es törvény pontban ma, 2384. 08. 14.–én lép hatályba! Rosa Armstrong szenátor vagyok. — hallatszott a lejatszóban. Jim belerúgott a falba.
– Az a kurva tönkre tette az életünket! — morogta.
- Nem hiszem, hogy sejtette, hogy a robotok letartóztatás helyett ölni kezdenek. – mondta Rick sóhajtva.
– Vladi! Hogy haladnak a monitorok? — kérdezte Roy kíváncsian. Felálltam és levettem a nagyítószemüveget.
— Kicseréltem a Winchestereket és sikerült szereznem a szemétből egy működő 2250—es chipet.
– Emberi nyelven? — kérdezte unottan Jim. Csak megforgattam a szemem.
– Mindjárt működni fognak és nem lehet lenyomozni a rendszerből.
– Ügyes vagy, öcskös. — borzolt a hajamba Roger, a bátyám amikor elment mellettem. — Mázli, hogy a kisöcsém egy igazi tecnikai zseni! — ment oda a többiekhez mosolyogva. Én ritkán veszek részt ütközetben, szinte soha. Csak szerelek, javítok és építek.Vladimir Moon vagyok, a rendszerben szerepelünk a bátyámmal; Rogerrel mióta a szüleink meghaltak a rendszer robotjai által. Apánk felkelés szervező volt, anyánk orvos és technikus. A kormány rájött, hogy lázadást szerveznek ezért 50—es számú robotokat küldtek, hogy letartóztassanak, de valami félrement a robotok programjában és letartóztatás helyett mindenkit megöltek. Engem és a bátyámat azért nem öltek meg mert 16 év alatt voltunk. A program szerint 16 év alatti élő embert nem bánthatnak. Most már viszont én 18, a bátyám 23 éves, így a vadászandók listájára kerültünk. Azóta bujkálunk.
— Megyek a szemétdombra gyűjteni! — mondtam felvéve a sokkolómat. A magas áram lebénítja a robotokat.
— Ne maradj sokáig! — szólt Roger, de csak sóhajtottam. Már megint túlaggódik mindent. Tudok vigyázni magamra.Kimentem a telepre és sikerült beszereznem pár működő chipet és egy szoftvert is.
— Hiba, hiba, hiba... A transformátor kimerül... — hallatszott. Mi a franc volt ez?
YOU ARE READING
Cyborg
Romance2384 - et írunk. A társadalom szetbomlott és a robotokban nem lehet megbízni. Vladimir a lázadók tagja. A szüleit robotok ölték meg, de mi történik ha a szeméthalmon egy roncs robotra bukkan, akiről kiderül, hogy felig ember?