Tizenegyedik

374 55 3
                                    

Igor pov.
Az itt élő emberek mind gyűlölnek. Érezni a tekintetükön, kivéve Vladimirt. Megjavította a karomat, amit lelőtt az a Ryan.
– Vladimir...
– Igen?
— Ez a Ryan, a...A szeretőd volt? Az egyik film szerint a szeretők szoktak szexelni egymással. — kérdeztem. Egy pillanatra megfagyott, de aztán megeresztett egy félmosolyt.
— Valami olyasmi. Inkább csak szexpartnerek.
— Mi a különbség?
– A szerető többet tesz, mint egy szexpartner. Amellett, hogy lefekszik veled, sok kedves dolgot is tesz és gyakran találkoztok. Időt töltötök együtt és fogjátok egymás kezét. Ryan és én csak szexeltünk. — mondta miközben pakolgatott pár dolgot.
– Ő a szeretőd akart lenni!
– Igen, de én nem, és azt hiszem már látom miért. — fintorodott el.
– Én lehetek a szeretőd? – kérdeztem, mire döbbenten meredt rám.
— Mi? Ez most honnan.... Miért kérded ezt? — hebegte zavartan.
– Mert én szeretnék veled időt tölteni, fogni a kezed és szexelni veled. — mondtam ránézve. Az arca teljesen piros lett és egy pár másodpercre behunyta a szemét, majd hozzám hajolt és megcsókolt. Már bátran csókoltam vissza és a kezeimet az arcára tettem. Az emberi szívem hevesebben kezdett dobogni, és az alhasam is feszített.
— Úgy érzem a nemiszervem reagál a csók áltál kiváltott szexuális izgalomra. — lihegtem. Erre csak elnevette magát, aztán az arcomra csókolt.
–A sírba fogsz vinni ezzel a beszéddel. — nevette mosolyogva.

Elteltek a napok. Csak kétszer kellett elbújni a robotok miatt és Vladimirt sose engedték ki. A bátyja fél tőlem, egekbe szökik a pulzusa ha csak meglát. Bár ez szinte mindenkire igaz. Ryan be lett zárva lent és nem jöhet ki jó sokáig onnan.
– Min gondolkozol ennyire? — jött mögém Vladimir.
– Szerinted ember vagyok, szerintük robot. Vajon szerintem mi vagyok? Ha önmagamról se tudom mi vagyok, te honnan tudod? — fordultam felé.
– Engem már egy ideje nem érdekel mi vagy. Engem az foglalkoztat, hogy ki vagy! – hajolt fel és óvatosan megcsókolt. A szívem ismét heves dobogásba kezdett, nem bírt leállni. A kezemmel a derekát fogtam és lassan benyúltam a pólója alá. Elfogott valami, azt hiszem valami, amit úgy hívnak ösztön.

CyborgWhere stories live. Discover now