Nyolcadik

337 54 3
                                    

Igor pov.
Miközben vártam a fiúra, az általa korábban hozott sok régi filmek közül válogattam. Az egyik azonban nagyon furcsa volt. Két meztelen ember testi kapcsolatba léptek egymással. Ez volna a természetes emberi szaporodás titka? Valami épp történt, mikor hallottam, hogy megjön a fiú. Ami a kezében volt az mind a földre esett.
— MIÉRT NÉZEL PORNÓ FILMEKET, AZ ISTENÉRT! — sikította és kikapcsolta a tévét.
— Pornó film?
– Ezek itt szex filmek! Azoknak való, akik nem tudnak partnert keresni...Ahhoz, ami a videón van!
— Ez a természetes módja az emberek szaporodásának? — kérdeztem elgondolkodva.
— Hát...Igen.
– Érdekes. Furcsa mód ez a látvány egész...Kellemes.
— Ennél furcsább megjegyzést a szexre még sose hallottam. — nevetett fel.
— Te is átéltél ehhez hasonló élményt? — kérdeztem, mire elpirult, de újabb nevetést hallatott.
– Hát...Igen, én már nem vagyok szűz. — mondta.
– Szűz?
— Ez egy kifejezés arra, aki már szexelt. Ha valaki még nem csinálta, az az illető szűz.
– Akkor én...Szűznek számítanék? — gondolkodtam el.
– Nem tudhatod. Lehet, hogy volt életed mielőtt megöltek téged, az is lehet, hogy volt családod, hogy valaki szeretett téged. — ült le mellém. A fejét a vállamra döntötte, mire az emberi szívem heves kalapálásba kezdett.
– Vladimir! Mondd csak, megengeded, hogy újra megcsókoljalak? — kérdeztem. Furcsa mód most nem lepődött meg. Csak felnézett rám és bólintott. Jól emlékeztem a mozdulatokra és meg is ismételtem, amikor az ajkához hajoltam. Egyszerűen annyira jó érzés volt. Éppcsak befejeztük, mikor egy hang hallatszódott mögülünk. Én rögtön védekező módba kapcsoltam, míg Vladimir elővette a sokkolóját.
– Ki van ott?!
— Nyugi, nyugi, szöszi! — lépett elő egy barna hajú ember. — Csak én vagyok!
— Ismered? — kérdeztem Vladimirt.
— Igen...Ryan! Te mit keresel itt?
— És te miért is vagy itt, és rejtegetsz egy...Jézusom mi a franc ez?! — akadt ki miután jobban megnézett engem.
— Nem ez, hanem ő! – lépett elém Vladimir. — Ő nem robot!
— De hát a szeme, a karja és a lábai! Mióta rejtegeted itt, és Roger tudja?!

CyborgWhere stories live. Discover now