Hatodik

350 56 5
                                    

Igor pov.
Várnom kell, amíg a kívülálló, fiatal fiú visszajön. Azt mondta maradjak addig itt, és ne hagyjam el a barlangnak nevezett mesterséges lyukat. A csók, amit megtiltott, hogy megismételjek, nagyon furcsán hatott rám. A működő szívem nagyon erősen vert, és ha nem tol el, talán még folytattam volna. Ez elég irracionális.

Vladimir pov.
A többiek fegyvereket pucoltak, míg én egy lámpát javítottam.
– Öcsi.. — fogta meg a vállam Roger.
— Mi az? — kérdeztem sóhajtva.
— Annyira sokat vagy mostanában egyedül. Aggódom érted. — megint kezdi az aggódó nagytesó dumát.
— Figyelj! Azért, mert te vagy a törvényes gyámom, nem leszel az apám! — morogtam.
– Tudod, hogy nem erre céloztam! Egész nap odakint vagy egyedül és tegnap olyan piros voltál! Jön a tél és ha beteg vagy akkor... — motyogta, de félbe szakítottam.
— Nem vagyok beteg, majd kicsattanok! Dolgozni járok ki, mert itt már beleőrülök a haverjaid indulatos kitöréseibe! Ez a sok fegyver pedig...Gyűnölöm ezt, érted?! — kiabáltam. Most felszínre törtek az érzéseim.
– Vladimir én nem kívánnék neked semmi mást csak egy normális életet. Bárcsak suliba járhatnál, egy gyönyörű helyen, sok baráttal és talan egy gyönyörű...— feltartottam a kezemet, hogy ne is folytassa.
– Ezt most fejezd be! Te is jól tudod, hogy nem érdekelnek a lányok! Ezt a homofób barátod, Jim már elég nyíltan kifejezte! — morogtam hidegen.
– Te is tudod, hogy Jim beteg és idegkezélesi gondjai vannak! Fél óra múlva mikor lenyugodott bocsánatot kért tőled.
– Roger! Csak hagyj engem békén, oké? — kérdeztem mérgesen, és felkapva a táskámat elmentem. Fáj, hogy így lehordtam, de ez most nagyon megvisel. Ideges vagyok és már elegem volt ebből az életmódból. Mikor leértem a lyukba, a kiborg még ott ült. Éreztem, hogy néz engem.
— Magas a vérnyomásod és a pulzusod.
— Ne szkennelj! — ugattam le.
— Most ismét megugrott. Talán ideges vagy? — kérdezte. Megint le akartam szólni, de inkább csak kifújtam a levegőt. Hallottam, hogy fel áll és hirtelen valaki hátulról átölel, de nagyon furcsán.
— Te most mi a francot művelsz?

CyborgWhere stories live. Discover now