Elhúztam a kiborgot az egyik régi alagutba, ahol nem tudnak jeleket mérni. Még jó, hogy szó szerint vesz mindent, és mikor azt kértem, hogy maradjon ott ahol van, szó szerint azon a ponton maradt. Hoztam neki ruhákat és átvittem oda pár kütyüt. A többieknek azt mondtam, hogy csináltam magamnak egy kis labort az egyik alagútban. Így volt indokom ott lenni, és nem aggódtak. Persze Roger nagyon vonakodott, hogy egyedül dolgozzak. De az igazat megvallva, nem bántam, és régóta terveztem ezt. Hihetetlen, hogy egy kiborg kellett hozzá. Beüzemeltem neki egy tévét, hogy valamivel elüsse az időt és be is vált.
Egyszer épp egy chippet szereltem, míg ő egy régi romantikus filmet nézett, azt hiszem a címe: Titanic. Írtó régi darab.
— Mit csinálnak? – kérdezte hirtelen, mire felnéztem a munkából. A két főszereplő épp csókolózott.
— Csókolóznak.
– Miért?
– Mert együtt vannak. — rántottam vállat. Hirtelen azonban Igor megfogta az arcom és megcsókolt. Azonnal ellöktem magamtól.
— Jesszus! Na, jó! Mi! – mutattam kettőnkre. – Nem vagyunk úgy együtt! — hadartam el hadonászva.
— De hat te meg én egy légtérben tartózkodunk és ismerjük egymást, ez kimeríti az együttlét fogalmát. — felelte egy bólintás kíséretében.
— Figyelj! Azok ott ketten! – mutattam most a tevére. — Ők egy pár! Szerelmesek, érted? Csókolózni a szerelmesek szoktak! De te meg én, mi nem vagyunk azok! Érted? — kérdeztem, mire egy újabb bólintást érkezett tőle.
– Világosan fogalmazol. — mondta és visszatért a tévéhez. Elfordultam és hiába próbáltam az elektromos chippre koncentrálni, folyamatosan a csók járt a fejemben. Akaratlanul is belepirult az arcom. Miért történik ez velem? Mi bajom van? Hisz' ő egy kiborg, ráadásul férfi! Elég nyilvánvaló volt abból, amit láttam. Vajon miért pirulok bele még jobban? Biztos csak zavarban vagyok. Hátra nézek a vállam felett, és csak annyit látok, hogy a tévét nézi. Sok kérdésem van még ezzel a kiborggal kapcsolatban. Vajon az agya is emberi még? A szíve az dobog, amíg az, és az agya megvannak, addig az emberi oldala él.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cyborg
Romansa2384 - et írunk. A társadalom szetbomlott és a robotokban nem lehet megbízni. Vladimir a lázadók tagja. A szüleit robotok ölték meg, de mi történik ha a szeméthalmon egy roncs robotra bukkan, akiről kiderül, hogy felig ember?