Jaemin gözlerini tanıyamadığı bir sokakta açtı. Neden buradaydı? Neden buraya gelmişti? Hiçbir şey hatırlamıyordu. Zorla ayağa kalkıp etrafa bakındı. Bir süre bakındıktan sonra büyüdüğü sokakta olduğunu hatırladı, her yerinde başka başka acılar taşıdığı sokağı. Hatırladığı şeylerle zar zor ayakta durabilmişti, neden buraya gelmişti ki?
"Neden buradayım?" Jaemin sessizce mırıldanıp adım atmaya başladı. Sokaktaki çocuklar küçüklüğünü hatırlatıyordu, o zalim, acımasız günleri.
"Yuta Amca" gördüğü kişiyle fısıldayıp kendini görse bile tanımamazlıktan gelen adamı es geçti. Eski mahallesi ona düşman olmuştu.
"Nayeon Teyze" aynı şekilde sadece kendi duyabileceği şekilde fısıldadığında Nayeon teyze onu çoktan görmüş, ne kadar tanımamazlıktan gelse de yanında oturan Jisoo teyzeyle dedikodu yapmaya başlamıştır bile.
"Ben yerde yatarken sadece izlediler" Jaemin elini zorlanan kalbine götürüp sıktı.
"Buradan gitmelisin Jaemin" kendine şart koştuğunda adımlarını yapabildiği kadar hızlandırdı.
"Buradan gitmelisin, buradan gitmelisin" etrafa bakmamaya özen gösterirken üstündeki suçlayan insan bakışlarını hissedebiliyordu ve bu bakışlar korkudan önüne bakamadığı için birine çarpıp düşmesini sağladı.
"Ah" zayıf bedeni en ufak darbede zaten kontrolünü kaybediyordu, şuanda da darbe yüzünden yere serilmişti. Jaemin dönmeye başlayan kafasını kaldırıp çarptığı kişiye baktı, gözlerinin ne ara bulanıklaşmaya başladığını bilmiyordu.
"Sen!" duyduğu sert ses çok tanıdıktı. Bu! Bu! Olamaz!
"Burada ne işin var?!" Jaemin kalkmaya çalıştığında güçsüz bedeni iyice yorulmuş ve hareket edememeye başlamıştı.
"B-be-ben" konuşmasına nefessiz kaldığı için devam edemezken karşısındaki adamın üstüne çöküp boğazını sıkmasıyla tümüyle nefesi kesildi.
"Hemen buradan git yoksa çok kötü olur senin için!!" Jaemin git gide bilincini kaybederken yüzü de kıpkırmızı olmaya başlamıştı. Duyduğu son ses ise bir yabancıya aitti.
"Bırakın onu!" Bu yabancı da kimdi? Jaemin düşünme fırsatı bulamadan bilincini kaybetti.Merhabalar,
yeni bir ficle geldim. Umarım okunur :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağlık Sorunları ∞ Nomin
RandomYaşadığı travmalar yüzünden sürekli hastalanan, bayılan, sağlık sorunları yaşayan Jaemin'e, Jeno gibi bir bakıcı lazımdı.