HUSZONÖTÖDIK
- Hogy nézek ki? - fordulok el a tükörtől Daxton irányába. Egy kötött törtfehér ruhát vettem fel, barna combcsizmával. Ehhez majd egy cipővel megegyező bőrdzsekit húzok és egy bézs táskát arany lánccal. - Nem vagyok túl alulöltözött?
Daxton elmosoyodik.
- Csinos vagy - támasztja a kézfején az állát. - De szerintem épphogy túlöltöztél.
- Mi? - ráncolom a homlokom. - Ez mégiscsak egy vacsora. Akkor mit vegyek fel?
- Ne stresszelj ezen, ha odaérünk megérted - szökken talpra. - Hozz egy melegítőt.
- Mert nálad alszom?
- Azért is - somolyog.
Nem szeretem, amikor ilyen rébuszokban beszél, most teljesen össze vagyok zavarodva, de azért kihúzok egy melegítőnadrágot és egy fekete topot a fiókból, meg holnapra váltóruhát. Nagyon izgulok a meghívás miatt. Igaz, Helen-nel már többször találkoztam, de Daxton apja miatt feszült vagyok. Ilyen helyzetekben mindig az apa a keményebb dió, én pedig alapból ideges leszek, ha ismeretlen közegben kell helytállnom.
- Mehetünk? - nyújtja felém a kezét. Aprót bólintok, miközben összekulcsolom az ujjainkat.
Anya a konyhában teázik, miközben nagyon koncentrál a laptopja kijelzőjére.
- Elmentünk - hajolok le hozzá, puszit nyomva az arcára. - Ma már ne várj.
Anya nem teljesen érti a kialakult helyzetet, hirtelen váltás ez, de azt hiszem sejtette, hogy előbb-utóbb bekövetkezik. Annyit azért tőmondatokban elárultam neki, hogy Nathaniel-el végeztünk egymással és ha eljönne hozzánk küldje el.
- Jól van, érezd jól magad - simítja végig a karomat. - Vigyázz a lányomra! - sandít Daxton-ra. Fogalma sincs, hogy egyébként az új főnöke áll vele szemben. Erre a tényre elvigyorodok.
- Mindig - válaszolja lazán.
Anya elmosolyodik, Daxton pedig maga után húz a bejárati ajtóhoz. Kézenfogva lépdelünk végig a feljárón a szürke Merci-hez. Daxton általában ezzel jár suliba, tanórák után elmentünk a versenyfelkészítőre. Mike nem rejtette véka alá mennyire megkönnyebbült, hogy részt veszünk rajta. Már csak másfél hét van a versenyig és kissé le vagyunk maradva. Senki nem kérdezett semmit, egyedül Maya nézett ránk mindettudó tekintettel, mintha azt sugallná, hogy ő bizony tudta. A két óra gyakorlás után pedig egyből hozzánk jöttünk.
VOUS LISEZ
Csended vagyok
Roman d'amourDaisy Holmes felküzdötte magát a ranglétrán. Azok közé tartozik, akik egykoron kinevették, ám súlyos árat fizetett mindezért. Bár nem felejtette el honnan indult, ma már semmi pénzért nem akarna gúny tárgyává válni. Daxton Scott lecsúszott ugyanazo...