*JUNGWON*
Yine sabah alarma uyandım çok sinir bozucu benim için okula uyanmak ama ailem ders konusunda biraz baskıcı oldukları için gitmek zorunda kalıyorum neyse zaten işime de geliyo nerdeyse hergün okulda jay i görüyorum sunoo ve sunghoon bana jay e açılmamı söyleseler bile yapamam yapamıyorum çünkü introvert üm , bu konularda hiç cesaretim yok , daha önce hiç sevgilim olmadı ve kimseye açılmadım ve bu his beni biraz korkutmuyor da değildi.Aslında keşke jay e açılabilsem ama reddedeceğini bildiğimden bunun korkusuyla hiç açılamadım yaklaşık 2 yıldır ona platoniğim.Ama reddedeceğine kesinlikle eminim çünkü ben erkeğim ve onun hetero olduğuna eminim çünkü instagramını stalklarken eski sevgilisini görmüştüm.Aslında bu duygudan kurtulmak istiyorum ama bi yandan da istemiyorum.Allah bilir kaç gece jay yüzünden uyumayıp ağlamışımdır aslına bakınca durum üzücü ama onu seviyorum ama 2 yıldır sevmeyi bırakamıyorum neyse saat gecikti biraz daha odamda kalırsam okula geç kalıcam.
Okula geldim ve yanımda hoon ve sunoo vardı birazdan ders zili çalıcağı için sınıflara geçtik.İlk ders tarihti ve sabah sabah bunu malesef beynim kaldırmıyodu ama derste uyursam hoca aileme söyler ve ailem bana ceza verebilirdi bu yüzden olabildiğince derse odaklanmak zorunda kaldım.
Yine öğlen arasıydı ve biz yine kantindeydik ama garip bi şekilde jayler burda değildi normalde hep kantinde olurlar aslında ve ben bugün hiçbirini görmemiştim bu biraz garip geldi.
Sunoo : Jungwon jungwooonn nerelere daldın kedi
Jungwon : pardon bişi düşünüyodum da
Hoon : Kesin jay le ilgili
Jungwon : Evet bugüm hiç onları görmedim garibime gitti
Sunoo : Belki bugün gelmemişlerdir.
Kantine iki kişi girdi ve şöyle bağırdı "KAVGA VARRR BİZİM OKULLA YAN OKULDAN BİRİLERİ OKULUN ARKASINDA KAVGA EDİYO" diğeri de şöyle bağırdı "BİZİM OKULDA KAVGADA OLANLAR NİKİ ,YEONJUN ,JAKE ,JAY TAEHYUN ,BEOMGYU VE HEESEUNG"
Hoon : Ha siktir jake de mi
Selam yine yeni bölümle burdayım bölümleri elimden geldiğince uzun tutmaya çalışıyorum inş okuyanım vardır sizi çok seviyorum <3
-yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~hair~ -jaywon
Hayran Kurgujaywon minificidir yan shipler jakehoon ve sunki (ilk ficim)