1.bölüm

10.1K 440 86
                                    

Slm yeni kurguma hoşgeldiniz. Bakalım ne olacak.

Medya: aras

Gözlerimi makinada ayırmadan demir çubukları ayardaki gibi uzunluğuna kesersen yüzümdeki maske  beni boğuyordu.

iki saate yakın Bütün çubukları kestikten sonra derin bir nefes verdim.

Mola saatinin  geldiğini gördüğümde  Elimdeki eldivenleri çıkartıp masanın üzerine koydum.

Dışarı çıkıp bir sigara yaktığımda moladaki  dayılar bana tip tip bakıyorlardı.

Umursamadım. Sözde müslümanız ayağına dövme yapan küpe takan kişilere böyle davranırken kendileri karı kızla sikişirken Zina yaparken hiç müslüman olmuyorlardı demi? orospu çocukları.

Dumanı yukarı doğru üfleyerek gözlerimi kapattım.

Senin bana bulacağın işi sikeyim volkan.

Volkan benim en yakın arkadaşımdı. Bu demir fabrikasında bana iş ayarlayan oydu. Olmaz olaydı.

Onun ile dosluğumuz liseden uzanırken o dönem annemin kanser olması ve vefat etmesi beni kahrederken yanımda sadece o ve ablam vardı.

Babam olacak pezevenk annem ölünce bizi terk etmişti. ablam 6 yıldır evli olan eniştem ile bana sahip çıkarken çocukları olmadığı için belki de kabul etmişti. Zaten iki sene sonra bir barda barista olarak çalışıp evden ayrıldığımda eniştem ablam gitmemem için her şey yapmıştı ama ben özgür ruhlu biriydim. Kalamazdım kendimi besleme gibi hissediyordum.

Hissetiklerim benim doğama aykırıydı. Yaşamayı seçtim ki oruspu çocuğu hayat bana tabi Orta parmağını yarağı ile gösterdiği için baya sürünmüştüm. Bunu enişte in de katkısı vardı.

Manyak herif girdiğim her işten bir bahane ile kovulurken onun olduğunu tahmin ediyordum. Çünkü kendisi karadere şirketler in sahibi altuğ karadereydi.

Seviyordum yine onu iyi adamdı.bana ablama yanlışı olmamıştı.

Çok iyi davraniyordu temiz meet delikanlı adamdı.

Ben Aras özdemir. Interseksüel bir bireydim. Bir rahmim iki organlıydım.

Bu benim için sorun olmuyordu sadece regl olduğum zaman markete pet almaya gittiğimde sinir oluyordum.

Çocuk sahibi olabilirdim bu erkek halime ama bunu istemiyordum. Daha kendime bakamıyordum nasıl çocuk bakacaktım ya.

Hayatım bok yoluna doğru giderken biraz sonra uzun boylu bir genç yanıma geldi.

"dövmeli abi ustabaşı seni çağırıyor" dediğinde Elimdeki sigarayı yere attım. Bitmişti zaten.

Içeri geçip ofise girmeden önce kapıyı çaldım.

Içeri girdiğimde patron olacak şehmuz pezevenki koltuğunda oturuyordu.

Eli ile koltuğu gösterdiğinde katşısındaki koltuğa oturdum.

"seni buraya çıkışını vermeye çağırdım" dediğinde sahi mi demek istedim ama sonra işsiz yanımın neden diye sorması ile patrona anlamayarak baktım.

"merak etme buradan Kaya beyin evine gideceksin. Orada çalışacaksın Kaya bey bu ve bir çok Fabrikanın sahibi orada çalışacaksın" dedi telefonunda bir şey yaptıktan sonra telefonum a gelen bildirime baktığımda maaşımın yatığını gördüm.

"orada çalıştığın sürece iki kartı maaş alacaksın" dediğinde derin bir nefes alarak başımı salladım ve ofiste çıktığımda gülümsedim.

Artık bu boktan yerde çalışmayacaktım. Kıllı aptal angut mutasyonuna dönmüş goril dayıları görmeyecektim. yaşasın be!


***************************************************************************************

Giriş için fena değil he ne dersiniz?

İŞÇİ-MPREG+DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin