KAYA ALİHAN...
her hikayenin bir sonu vardı.tıpkı benim hikayemin sonu gibi.bazı hikayeler mutlu biterken bazıları hüzünlü biterdi.
bana yazılan son hayalkırıklığıydı. sanki tanrı yazdığı hayat senaryomun sonunu böyle acımasızca yazmak istemiş gibiydi.
kalbim hüzünlü gidiyordum buradan bu şehirden bu ülkeden. bavulumu aşağı indirdiğimde kapıda beni bekleyen avukatım tuğrul ve yasemin vardı.
"efendim sizi özleyeceğim "dediğinde gülümseyerek başımı salladım.onunla vedalaştıktan sonra bir taksiye binip havalimanına doğru sürüldüğünde yanımda yasemin oturuyordu. elini bacıma atıp dokunduğunda ona tebessüm ettim.
camdan dışarı baktığımda gözlerim dalıp gidiyordum.
amerikaya gidince şirketti oradan yönetecektim. tuğrul şirketin avukatlığını yapmaya devam edecekti. karahan yani yiğitin eniştesi şirketin ortağı ile birlikte iletişim halinde olacağız.
taksi on dakika sonra havalimanın önünde durduğunda arabadan inerek bavullarımı alarak içeri girdiğimizde derin bir nefes alarak bekleme alanına geçtik.
uçağımızı beklerken bende önüme bakıyordum. cebimden telefonumu çıkartıp resimlere girdiğimde onun resimleri ile doluydu.
aras yiğit özdemir. benim ilk aşkım,ilk sevgilim, ilk yürek sancım.
Geçti O günler, acıttı geçti
Sonumu boşver, başı güzeldi
Uzun bir yoldu, haliyle yordu
Pişmanlığım yok, bize değerdiVarsa ki suçlu bence gururdu
Şikayetim yok, bize değerdiGönül olduk, sevmedik zorla
Öğrendik aşkı, kırıla kırıla
Hazin bir sonduk, gün ortasında
Sen unutsanda, unutmam asla" kaya seni çok seviyorum"dediğinde ona sımsıkıca sarıldım.o güzel kokusunu içime çekerek boynundan öptüğümde huylanarak güldü.
Aklımıza gelir miydi böyle bir elveda?
Ah, ah, söyleseler gülerdik, ağladık amaGönül olduk, sevmedik zorla
Öğrendik aşkı, kırıla kırıla
Hazin bir sonduk, gün ortasında
Sen unutsan da, unutmam asla"bebeğim ne yapıyor burada"dediğimde taktı önlük ile bana gülümsedi.
ona biraz daha yaklaştım."kahvaltı hazırlıyorum açıktım "dediğinde güldü.
"öyle mi "dedim ona sürtündüğümde hareket etmeyi kesti.bana öndüğünde onu tezgaha yaslayarak öptüm.
Geçti O günler, acıttı geçti
Sonumu boşver, başı güzeldi
Uzun bir yoldu, haliyle yordu
Pişmanlığım yok, bize değerdiVarsa ki suçlu bence gururdu
Şikayetim yok, bize değerdiGönül olduk, sevmedik zorla
Öğrendik aşkı, kırıla kırıla
Hazin bir sonduk, gün ortasında
Sen unutsanda, unutmam aslaAklımıza gelir miydi böyle bir elveda?
Ah, ah, söyleseler gülerdik, ağladık amaGönül olduk, sevmedik zorla
Öğrendik aşkı, kırıla kırıla
Hazin bir sonduk, gün ortasında
Sen unutsan da, unutmam aslaonunla ilgili her şey gözümün önüne geldiğinde gözlerimi kapattım. yasemin koluma dokununca gözlerimi açtım.
"uçağımız geldi. gidelim "dediğinde başımı salladım. ayağa kalkarak bavullarımızı alarak girişten geçerek yan yana koltuklarımıza geçip oturduğumuzda pencereden dışarı bakıyordum.
uçak yavaştan havalanmaya başladığında artık gidiyordum. yaşadığım yerden bu şehirden bu ülkeden gözlerimi kapatarak arkama yaslandım.
SON
................................................................................................................................................................
VE BİR KURGUNUN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM.BENİMLE OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM.BİR SONRAKİ KURGUMDA GÖRÜŞÜRÜZ. ÖĞRETMENE YOĞUNLAŞACAM.
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ARKADAŞLAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞÇİ-MPREG+DADDY
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Aras, alihanlar fabrikasında mecbur çalışan asi özgür ruhlu bir keko işcisidir. Fabrikanın sahibi bekar cemiyetin gözdesi ünlü iş insanı Kaya alihan denetime gelirken gözüne kestirdiği işçisi ile başlayan hikaye nasıl devam eder? #1 lo...