kurgu nasıl gidiyor arkadaşlar.
size bu bölümde çok sevdiğim bir şarkı eşlik ediyor başlayalım mı?
LOVE ME LİKE YOU DO-ELLİE GOULDİNG
kader denen bu hayat paradoksu insanlara bir çok gerçeği gösterebilir. karşımda bana gülümseyerek baan adam bansa hem geçmişin hem de bugünün armanıydı.
bir daha onu göreceğimi düşünmüyordum. buradan giderken onu bırakmıştım belki yeniden fakat anlıyorum ki hayat belkide kaderimize yazılanı yaşamamızı istiyordu.
"hepsi planlıydı"dedim ona yaklaşarak. başını salladı.sırtını duvara yaslanmış bana bakıyordu.
"seni aradım.ve buldum gittiğinden beri seni takip ediyorum."dediğinde güdüm.bunu biliyordum zaten.
"bana bilmediğim bir şey söyle"dediğimde bana doğru yaklaştığında dik duruşumla ona bakıyordum.
"neden?"dediğinde sadece ona bakıyordum.seni çok sevmeye başladım ama geçmiş bizi ayırdı bunu diyemezdim.
"sorun babanın annem ilişkileri olması mı"dediğinde affaladm.güldü.başını iki yana salladı.
"bunu biliyordum zaten ama insan kalbine söz geçiremiyor ki"dediğinde üstümde bir ağırlık vardı.onun üzüntüsü müydü?
"ben -"sözümü kesen belimi saran elleri olduğunda yüzünü boynuma yaklaştırıp derin bir nefes aldı.
"çok özlemişim kokunu "diye fısıldadığında gözlerimi kapattım.
aklımdaki sahneler canlanırken baldırlarımda sıcak bir şeyler hissediyordum.
"biliyorum sende istiyorsun."dediğinde gözlerimi sımsıkı kapattım.
dudakları boynum ile buluştuğunda içimdeki bu dürtü kalbime vurduğunda dayanılmaz bir his beni ona çekti.
yüzünü tutarak dudaklarına yapıştığımda belimden tutarak beni duvara yaslayıp öpmeye başladı.
öyle bir öpüyordu ki sanki çöllerde susuz kalmış bir bedevi gibi dudaklarımı öpüyordu.
ellerim yumuşak saçlarına giderek onları tutup çektiğimde bu onu daha da hırslandırdı.
elli giydiğim beyaz tişörtün eteklerinden içeri girerek belimi tutarak beni duvardan çekip masaya yaslayıp bacak arama girdi.
güldüm.yüzüme yaklaşıp beni gülüşümden öptü.
"burada olmaz"dedim gözlerini kapatıp başını arkaya attığında daha çok güldüm.
"gül sen gül ben sana akşam gösterecem son gülen iyi güller"dedi ve beni yeniden öptüğünde kalbim uzun bir aradan sonra gerçek anlamda atışını hissettim.
ben onunla can buluyormuşum.bunca yazan yaşadığımı bile fark etmemiştim.belimeden tutarak beni kaldırdığına üstümü düzettiğimde gülümseyerek elimi uzattım.
"asistanınız olmayı kabul ediyorum kaya bey"dediğimde güldü elimi tutup avucumu öptü.bu inanılmaz heycanlandırmıştı beni.
"akşam evde görüşürüz"dedi dudaklarıma bir öpücük bıraktığında gülümsedim.yanağını öpüp odadan çıkıp asansöre binip aşağı inerek enişteme mesaj attım.sonrada bir taksiye binip bildiğim adresi taksi şoförüne söyleyip arkama yaslandım.
onu çok özlemiştim.
***************************************************
bölüm sonu düşüncelerinizi alayım bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞÇİ-MPREG+DADDY
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Aras, alihanlar fabrikasında mecbur çalışan asi özgür ruhlu bir keko işcisidir. Fabrikanın sahibi bekar cemiyetin gözdesi ünlü iş insanı Kaya alihan denetime gelirken gözüne kestirdiği işçisi ile başlayan hikaye nasıl devam eder? #1 lo...