12.bölüm

3.5K 156 8
                                    

aynı şarkı ile devam ediyoruz.


ellie goulding-love me like you do

KAYA ALIHAN...

onu çok özlemiştim.onu 3 yıl boyunca takip etmiştim.her hareketinden haberim vardı fakat ne karşısına çıkabiliyordum.ne de ondan vazgeçebiliyordum.

şirketten çıkarak arabama binerek hemen eve doğru sürdüğümde derin bir nefes alarak kıravatımı çıkarttım.

eve geldiğimde arabadan inerek bahçeye geçip kapının önüne geldiğimde kapı açıldığında onu gördüm.

"hoşgeldin "dediğinde içeri girip elimi beline koyup kendime çekip kapıyı kapattım.

"seni çok özledim" dedim direk Dudakların yapıştığımda güldü ama karşılıkta Verdi.

ARAS YİĞİT ÖZDEMİR...

Öyle güzel öpüyordu ki ona karşılık verdiğimde zorlanıyordum.

Elini belime koyduğunda kucağına çıktığımda beni bedenine yasladığında Bacaklarımı beline sardım.

Üst Katta çıktığımızda Hala öpüşüyorduk.

Yatak odasına girdiğimizde beni bırakmadı. Birbirimizi soyarken bile boynumu öpmeye devam ederken çıplak kalana kadar soyunduk.

Yatağa uzandığımda dudaklarımdan ayrılarak Bacaklarımın arasına girdi.

"öyle güzelsin ki" dedi elleri vajinamda gezinirken sırtım yay gibi gerilmişti.

"Aras" dedi Dudaklarını boynuma bastırdığında ağzımdan bir inleme kaçtığında Dudakları boynumdan aşağı kayarak göğüslerimde oyalandıktan sonra göbek deliğimi oradan kadınlığımı bir yandan öpüyor bir yandan yalayarak emiyordu.

Ve bu Harika hissettiyordu.

"ıslanmışsın benim için sırılsıklam olmana bayılıyorum" dedi yeniden Kasıklarımı öptüğünde ağzımdan bir inleme kaçtı.

"ka-ya ahhh..." zevk suyum Kasıklarımdan aşağı akarken onu öyle bir yalıyordu ki kendimi onun Ağzına itiyordum.

Bir yandan da aletimi sıvazlarken ellerimi tutarak başımın arkasına yaslayarak beni öptüğünde gözlerimi kapattım.

Kadınlığımın girişine giren kaygan aleti ile bedenimde haz dalgaları oluştuğunda elimi yüzünü tutarak daha hırslı öpmesini sağladım.

İçime öyle yavaş gel git yapıyordu ki delirmemek elde değildi.

"ahhh... Kaya daha sert ve... Ahhh. Hızlı" dedim nefes nefese onu öperken. Kaya bir yandan beni öperken bir yandan da hızını artırmıştı. Gelgitleri hızlanırken Birden onu tutarak ters döndürdüğümde o altaydı bende üsteydim.

Kucağında zıplayarak daha hızlı yaparken ikimizin inlemeleri odada yankılanıyordu ve bu Aşırı zevk, şehvet ve tutkuluydu.

Sonunda içime öyle bir patlama ile geldiğinde bende patladım.

Ikimizde terden sırılsıklam olmuşken aletini içimden çıkartarak beni kucağına alıp banyoya götürüp içeri girdikten bir kaç dakika sonra geri gelerek ikimizi de yıkarken yine durmamıştık. Bir posta daha seviştiğimizde onunla hissetmek beni sigaradan bile mutlu ediyordu.

Beni yatağa taşırdığında "Kaya ben yürüyebiliyorum biliyorsun demi yakışıyor mu Lan senin gibi erkek adama" dedim dalga geçerek gülerek beni öpüp çarşafları değişmiş temiz yatağa bırakıp bana bir baksır getirdiğinde onu ondan alıp gözlerimi çevirdim.

"giyebilirim abartmayalım lütfen" dediğimde güldü bu puşta ne desem gülüyordu ama çok güzel gülüyordu.

Baksırımızı giydikten sonra çıplak bir şekilde yatağa girip birbirimize sarıldığımızda çarşafı üstümüze örtü.

"seni çok seviyorum yiğt" dedi beni yeniden öperken.

*********************

Alın size bölüm başımın etini yediniz bununla idare edin erkeksiyon olmamak için kendimi çok zor tutum valla ljönönlnöbö Neyse bol yorum istiyorum yoksa diğer bölüm geç gelcek ona göre he.

İŞÇİ-MPREG+DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin