Zihnimin içinde bulanık görüntüler vardı. gözlerimi açtığımda başım çok fena ağrıyordu. elim ile başımı tutarak yan tarafıma döndüğümde gördüğüm yüz ile öylece kaldım.
bu...bu nasıl olurdu lan? kaya bey üstü çıplak yan tarafımda duruyordu.
yataktan doğrulduğumda odamda değildim. burası kaya beyin odasıydı ve benim üzerimdeki kıyafetler neredeydi. biz nasıl bu pozisyonda bu hale gelmiştik. sıçtın cafer bez getir!
gözlerimi açıp kapattığımda bu rüya değildi. ulan ne oldu dün akşam.? ben hiç bir şey hatırlamıyordum. parça parça görüntüler zihnime düştüğünde hemen yataktan çıkarak yerdeki kıyafetlerimi aldım. odadan çıktım. kendi odama geçip hemen duşa girdiğimde olanlara inanamıyordum.
ben dün akşam patronum ile yatmıştım. bir an kendimi orospu gibi hissettim. bu düşünce ile kasıklarımda bir sıcaklık hissettiğimde derin nefes alarak ılık bir duş alıp temiz iç çamaşırlarımı giydikten sonra normal kıyafetlerimi giydim. yatağın üstüne oturarak düşünmeye başladım.
ne bok yemiştim ben ? parmaklarımı şakaklarıma bastırarak biraz kendime zaman verdim. bu kadar olmazdı be aras bu kadar da off ben şimdi ne bok yiyecektim ya.
bir kaç dakika sonra kapı açıldığında içeri kaya bey girdi. ayağa kalktım. gözlerine bakamadım adamın.
"aras iyi misin? "dediğinde başımı salladım. gözlerine bakamıyordum .bana doğru yaklaştı, çenemi tutarak yukarı kaldırdığında gözlerine bakıyordum.
adamın gözleri gerçekten çok güzeldi. gerizekalı konumuz bu mu yani adamın gözleri mi ?
"eğer dün akşam olanlar yüzünden böyleysen gergin olma seninle bu konuyu konuşacaktım"dediğinde gözlerine bakıyordum. ne konusu ya ben bir bok anlamıyordum.
"ben eşyalarımı toplayayım "dedim adam beni kovacaktı en iyisi ben istifa edeyim.
"ne? "dedi kaya bey bana bakarak."beni kovacaksınız ya size gerek kalmasın ben istifa ediyorum"dediğimde tebessüm etti. elimi tutarak beni yatağa oturttu.
"seni kovacağımı kim söyledi "dediğinde şaşırma sırası bendeydi ona affalayarak bakıyordum.
"ne yani kovmaz mısınız mı beni"dediğimde başını iki yana sallayarak gülümsedi.
"aksine sen benim için özel yerin var "dediğinde daha da şaşırdım. daha iki gün olmuştu burada çalışalı ne çabuk en değerli insan oldum ki
"biliyor musun sana dürüst olacağım "dedi elimi avcuna hapsederek biraz daha yaklaştığında kalbim çok hızlı atıyordu.
ne oluyordu bana. niye sıcak bastı şimdi la.
"ben seni daha önce fabrikaya geldiğimde görmüştüm bilmiyorum kalbim seni görünce hızlı atmaya başladı. ondan sonra her yerde seni görüyordum aras senden çok hoşlanıyorum" dediğinde şaşırmam daha da arttı. yok devenin şeyi bu adam ne diyordu lan.
"bu...nasıl olur "dedim şaşırarak. bende ki salaklık abi yemin ederim ben salaktım.
"biliyorum çok hızlı oldu ama bize bir şans ver lütfen"dediğinde ayağa kalkarak başımı iki yana salladım. bu adam ne dediğini bilmiyor bence.
" bakın kaya bey klişe bir söz söyleyerek biz ayrı dünyaların insanlarıyız diye kötü espiri yapmak istemiyorum ama bunu yapamam üzgünüm "dedim.bir kaç saniye gözlerime baktıktan sonra ayağa kalktı.
"peki o zaman "dedi düzü düşmüştü adamın. "ben bugün geç gelirim hazırlık yapmana gerek yok"dedi sesinde kırgınlık vardı. bana mı kırılmıştı.
odadan çıktığında yatağın üstüne oturarak ensemi ovaladım. gözlerimi kapattım.
az önce patronum benden hoşlandığını söylemişti ve bende sevgilik teklifini red etmiştim.
gerçekten çok tuhaf bir gün yaşıyordum. bir daha alkol içersem ne olayım ben ya.
***********************************************************************************
BÖLÜM HAKKINDA BOL YORUM YAPMAYINI ÜÇ HARFİLİLER ŞEY YAPIYPRMUŞ ONA GÖRE MİLLET.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞÇİ-MPREG+DADDY
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Aras, alihanlar fabrikasında mecbur çalışan asi özgür ruhlu bir keko işcisidir. Fabrikanın sahibi bekar cemiyetin gözdesi ünlü iş insanı Kaya alihan denetime gelirken gözüne kestirdiği işçisi ile başlayan hikaye nasıl devam eder? #1 lo...