Nasıl gidiyor yorum bırakalım buraya.Insan bazen acıyı da mutluluğu bir arada yaşabiliyormuş.
Gözlerimden yaşlar akarken can hıraş ağlıyordum.
Hemşireler beni tutmaya çalışıyorlardı. Içim yanıyordu. Bebeğim ölmüştü.
Ağlayışlarım durulduğunda Hemşireler sakinleştirici vurduğunda öyle boş bakıyordum.
Içimde öyle bir boşluk vardı ki sanki Bütün hislerim alınmış gibiydi.
Bir kaç dakika sonra o içeri girdi.
Ağlıyordu. Neden Ağlıyordu ki istemiyor muydu onu işte kurtulmuştu.
"yiğit..." dediğinde ona boş gözler ile baktım.
Tam konuşacaktı ki kolumu kaldırarak kapıyı işaret ettim.
"git" dedim kısık çıkan sesim le.
"yiğit beni affetme ben zaten kendimi afetmeyeceğim ama ne olur bunu birlikte atlatabiliriz" dediğinde ona aynı şekilde baktım.
"o gün ki gibi yine git" dedim yüreğim yanıyordu canım acıyordu.
Sanki Kor alevler de yanıyordum.
Başını salladı. Odadan çıktığında gözlerimi kapattım. Gözümden bir damla yaş düştü.
1 gün önce....
Karşımdaki Kaya yavaşça ayağa kalktığında ona bakıyordum.
"nasıl" dediğinde ona anlamayarak baktığımda alanını ovaladı. Sonra arkasını dönerek koltuğa oturduğunda yanına gittim.
"Kaya ben hamiyeyim bir bebeğimiz olacak" dedim Kaya bana düz bir ifade ile baktı.
"o yüzden mi miden" dediğinde başımı salladım gülümseyerek.
Birden ayağa kalktığında ona bakıyordum.
"yiğit bak ben daha hazır değilim" dediğinde bende ayağa kalktım.
"nasıl ne demek bu" dediğimde bana üzgün bir şekilde baktı.
"ben baba olmaya hazır değilim" dediğinde ona anlamayarak baktım.
"Kaya bu önceden alınacak bir şey değil ki öğreniriz Kaya ben bu çocuğu istiyorum" dedim çünkü içimde bir umut vardı.
"Bilmiyorum yiğit kafam çok karışık yarın konuşalım" dedi yanımdan geçip salondan çıktı. Sonra dış kapının kapanma sesini duyunca öylece durdum.
Bu çocuğu istese de istemesede doğrucaktım.
Ne olursa olsun.
Yukarı çıkıp üstümü değiştirip yatağın içine girdim.
Gözlerimi kapattım.
Boğazım kuruluğu ile uyandığımda Yataktan çıkıp odadan çıktığımda başım dönüyordu.
Yavaşca merdivenlerin trabzanına tutunduğumda başım daha çok döndüğünde Birden Elim kaydığında merdivenlerden aşağa doğru düşerken Çığlık attım. Kaburgalarımda acıyı çok fazla hissediyordum.
Sonra doğru bilincimi yitirdiğimde tek düşündüğüm bebeğimdi.Umarım bişey olmamıştır.
*****************************
Sonra ki bölüm sezon Finali bakalım ne olacak yorum alayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞÇİ-MPREG+DADDY
Fiksi Remaja|TAMAMLANDI | Aras, alihanlar fabrikasında mecbur çalışan asi özgür ruhlu bir keko işcisidir. Fabrikanın sahibi bekar cemiyetin gözdesi ünlü iş insanı Kaya alihan denetime gelirken gözüne kestirdiği işçisi ile başlayan hikaye nasıl devam eder? #1 lo...