Hayat size ne kadar çok "bok gibi" davransa da sizler yine mücadele etmekten vazgeçmeyen olanlardansanız elbette bir gün kazanırısınız diyor bir yazar.
Tabi benim hayatımı bilmediği için pek takmadım bu yazıyı.
Derin bir nefes alarak Sigaramı söndürerek kahvemi içtikten sonra bulaşıkları yıkadım ve yemek masasına geçerek aysel ablayı izledim.
"ee anlat bakalım Aras nasıl memnun musun Kaya beyden" dedi sırtmasını gizlemeden.
Kahretsin!
Sabah aysel abla Kaya beyi ve beni koltukta sarmaş dolaş görünce kadının Bütün fesatlık devreleri üst düzey çıkmıştı. Bende nasibimi almıştım.
"çoook" dedim gözlerimi devirdim.
"hımmm iyi iyi ne diyeyim alah mesut etsin" dedi kıkırdayarak. Başımı iki Yana sallayarak bende sırıttım
"ne fena kadınsın sen aysel abla" dedim ocaktaki corbaya bakmaya ayağa kalktım.
"ne fenalımı gördün ayol ben gördüğümü söylüyorum" dedi gülerek.
Çorbanın içine biraz tuz ekleyerek karıştırdım.
"e gördüklerini yanlış anlıyorsun onu napacaz" dedim karıştırmaya devam ederken.
"yaw he he" dediğinde bende güldüm.
Nasıl oldu Bilmiyorum ama Birden kendimi aysel abla ile dedikodu yaparken bulduğumda Vakit olmuştu akşam.
Bizler yemekleri hazırlayıp sofrayı kurarken zil çalmıştı.
"hadi git senin ki geldi" dedi kıkırdayarak. Başımı iki Yana salladım.
Kapıyı açtığımda Karşımda bana gülümseyen Kaya bey vardı.
"hoş geldiniz" dedim kenara çekildim.
Içeri girdiğinde ceketini çıkartarak aldığımda başını salladı.
Içeriye girdiğimizde aysel abla izin isteyerek giyinmeye gitti.
Önce çorbaları getirdim.bie kaç dakika sonra Kaya bey yukarıdan geldiğinde sofraya geçti.
"nasılsın sabah konuşmadık" dediğinde başımı salladım.
"iyiyim Kaya bey SAĞ olun" dediğimde gözlerimin içine baktı.
"mesafe ye gerek yok Kaya diye bilirsin" dediğinde sustum.
Yemek servisi bittikten sonra koltuğa geçtiğinde bende sofrayı kaldırıp mutfakta ki işleri bitirip salona geçtiğimde Kaya bey koltukta oturmuş elinde ki tablete bakıyordu.
"Kaya bey ben izninizle" dedim arkamı döneceken onun sesini duydum.
"benimle neden oturmuyorsun" dediğinde ona döndüm.
"işlerim vardı" dediğimde"bekleyebilir Bence işlerin hem sana bir şey söylemem gerekiyor "dediğinde başımı sallayarak karşısında ki koltuğa oturduğumda bana bakıp gülümsedi.
" asistanım olmanı istiyorum eğer istersen "dediğinde sadece öylece Kaya beye bakıyordum.
Bölüm nasıl dı bu kadar I sizi tatmin eder mi yorum yapmayı unutmayın emeğe saygı istiyorum lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞÇİ-MPREG+DADDY
Dla nastolatków|TAMAMLANDI | Aras, alihanlar fabrikasında mecbur çalışan asi özgür ruhlu bir keko işcisidir. Fabrikanın sahibi bekar cemiyetin gözdesi ünlü iş insanı Kaya alihan denetime gelirken gözüne kestirdiği işçisi ile başlayan hikaye nasıl devam eder? #1 lo...