18.bölüm

2.6K 121 13
                                    


Sonraki bölüme final diyelim mi? kurguyu fazla uzatmayacağım. yarın sizlere finali atarım. o zaman iyi okumalar sizlere.


KAYA ALİHAN...

gözlerimi başımın ağrıması ile açarken kafamda müthiş bir ağrı vardı.

beynim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum.yatığım yerden doğrulduğumda salonun dağınıklığı ile kendime söverken mutfağa girip buzdolabından bir ağrı kesici ile bir bardak su içip avukatımı arayıp temizlik için bir personel göndermesini söyleyip duş almak için yukarı çıktım.

galiba toparlanmam gerekiyordu çünkü ben kaya alihandım.beni sevmeyen bir adam için daha fazla acı çekemem değil mi?

kimi kandırıyordum.hala onu seviyordum ve başka biri ile evlenmesi onu sevmesi ruhumu paramparça ediyordu.

ben duş almadan önce personeller gelince banyoya girip bir saat civarı duşumu aldıktan  sonra odama geçip üstümü değiştirip aşağı indiğimde personeller gitmiş.

fakat salonda biri vardı.arkası dönük pembe bir takım elbiseli bir kadın,saçlarını topuz yapmış öylece camdan dışarı bakıyordu.

"affedersiniz hanımefendi kime bakmıştınız?"diye  sorduğumda kadın arkasını dönünce şaşırdım.

"sana bakmıştım kaya"dedi karşımda bana gülümseyen kadın yaseminden başkası değildi.

"yasemin"diyerek şaşkın bir şekilde salona girdiğimde bana sarıldığında sarılışına karşılık verdim.

"ta kendisi"dedi gülümseyerek ela gözlerine bakarak.

koltuğa geçip oturduk"sen ne zaman döndün "dediğimde yasemin o zarif gülümselerinden birini gösterdi.

"iki gün önce daha önce yanına gelecektim fakat bazı durumlar işte.bende geldiğimde salonu epey dağınıktı.görevliileri gördüm parti mi vardı"dedi gülümseyerek.tebessüm ederek başımı iki yana salladım.

tebessümüm bile acı doluydu."kaya ne oldu bir şey mi oldu?"dediğinde derin bir nefes aldım.anlatmak istemiyordum ama yasemin  ne yapar eder öğrenirdi bu yüzden başımdan geçen her şeyi anlattım.

"senin adına üzüldü kaya fakat onun da yaşadıkları az değilmiş "dediğinde"ben sadece ...o an kafam çok karışıktı istemiyorum gibi bir düşüncem yoktu ama geldiğimde çok geçti"dediğimde yasemin bir dost edası ile kolumu dokundu.

"seni anlayamam çünkü ben hiç aşık olmadım fakat eğer bu onun seçimi ise bunu kabulenmelisin sonuçta zorla onu kendine bağlayamazsın"dedi.haklıydı.

biraz ondan konuştuktan sonra sohbet ederken "kaya ben yarın geri dönüyorum sana birv teklifim var ister misin benimle amerikaya gelmeyi şirketi ordan yönetir, biraz kafa dağıtırsın"dediğinde ona bakıyordum.

"ben bilmiyorum "dediğimde omzuma dokundu"yapma kaya bak biraz tatilde yaparsın emin ol iyi gelecektir "dediğinde aslında olabilirdi.biraz daha sohbet ettikten sonrabyasemin ile birlikte şirkette geçtikten sonra şirkette yiğit ve eşi ile karşılaştım,toplantıda.

toplantı boyunca kaçamak bakışlar ile ona bakarak o da bana bakıyordu.toplantı bittiğinde odadan çıkacaktı ki "yiğit biraz konuşabilir miyiz"dediğimde bana bakıp başını salladı.

"dönmüşsün hemde evlenmişsin"dediğimde gözlerime bakıyordu.

"kaya bunu aşmalısın evet sana açıklama yapmadan seni terk ettim fakat olmuyor kaya bizden olmuyor bu yüzden sen benim eski bir arkadaşım olarak kalacaksın "dediğinde bir kez daha sanki kalbim atmayı kesti. yiğit arkasını dönüp çıktığında gözlerimi kapattım.

"seni sevmiyor kaya artık seni sevmiyor"diye fısıldadı zihnim.beni sevmeyen biri için değer miydi peki?

gözümden bir damla yaş düştüğünde masanın üzerindeki vazoyu yere fırlattım.dizlerimin üzerine çöktüğümde içeri telaşla avukatım ve yasemin girdi.

"efendim iyi misin ?"diye soru.gözlerimi açtığımda yasemin karşımda diz çökmüş bir şekilde bana bakıyordu.

"kaya iyi misin? "dediğinde acı dolu gözler ile ona baktım.

"seninle geliyorum artık burada kimsem kalmadı"diye fısıldadım.belki de uzaklara gitmek ondan uzağa gitmek bana iyi gelirdi.


.......................................................................................................................................................


OMG NE OLUYOR BURADA KJKJKJKJ EEE SONRAKİ BÖLÜM FİNAL BEBİŞLER OY YORUM YAPMAYI UNUTMUYORUZ YARIN GRŞZ.




İŞÇİ-MPREG+DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin