23.bölüm

1.4K 80 6
                                    


Elimdeki dosyaları düzenleyerek sert kapaklı dosyanın içine koyup derin bir nefes alarak rafa kaldırdığımda canım çıkmıştı.

Aslında zor değildi fakat Kayanın bana işkence etme teorisi olarak dosyayı şirketin diğer firmaların büçelerine göre sıralaması 3 saatlik bir can havline dönüştürmüş itiraz hakım olmadığı için başa gelen çekilir bir tavır ile içimden kayaya ayrı enişteme ayrı söverek helak olmuş bir durumda işimi bitirmiştim.

Derin bir nefes alarak arkamı döndüğümde bana kısa bir bakış atarak bilgisayarına dönen adama göz devirerek "dosyaları bitirdim" dediğimde "güzel yanıma gel" dediğinde emir vermesi sinirimi bozsa da sesimi çıkarmadan yanına ilerleyerek ona baktığımda "şirketin ana finans durumundaki grafiği görüyor musun" dediğinde gözlerim ekrandaydı.

"evet" dedim. "bunu bana yorumlar mısın" dediğinde gözlerimi kısarak inip çıkan grafik çizgilerine baktım.

Aylara göre sıralanmış tabloda büyük bir kısa mevlada indirgeme vardı fakat yan tarafta ki ayrılan bütçeler sadece faizi olarak alınmıştı. Bu durum Kaşlarımın çatmasına sebep oldu.

"burada bir sahtekarlık var" dediğimde başını salladı.

"alınan üreyim ve tüketim oranı az bir cüzede her ay farklılık ile alınmış görünüyor ve buna faiz oranını değiştirecek eklenmiş" dediğinde şirketin kendi parasını nasıl böyle çalabilirler anlamıyorum.

"ne yapacağız şimdi" dediğimde gözlerime baktı.

"ben yapacağım Sen sadece beni asistanımsın" dediğinde hafif Kaşlarımı çattım.

"ama burada çalışıyorum ve finans görevlisiyim" dediğimde kaşları havalandı.

"Peki bir planın var mı" dediğinde sadece ona bakıyordum.

"hayır" dediğimde gözlerime bakıyordu.

"o zaman konu kapanmıştır" dediğinde onu yumruklamak istiyordum o kendini ne zannediyordu Lan.

Derin bir nefes almak tan başka bir şey yapmaktan bir şey yapamadım.

Kapı çaldığında "gir" diyen kaya, içeri giren yasemin denilen kayanın sevgilisine baktığımda bana bakıp gülümsedi.

"Selam naber Aras" dediğinde nezaketten gülümseyerek "teşekkür ederim" dedim kayaya bakarak yanına giderek yanağına bir öpücük kondurduğunda rahatsız bir şekilde gözlerimi çevirerek kapıya doğru giderken "Aras sende bu akşam gelsene" diyen yasemin hanıma döndüm. Kayanın ortağıydı ve sevgilisi.

"anlamadım" dediğimde gülümsedi

"bu akşam eğlenmek için bir kulübe gideceğiz sende gelir misin" dediğinde nezaketten "hiç gerek yok teşekkür ederim" dediğimde "ısrar ediyorum" dediğinde derin bir nefes verip "Peki" dediğimde gülümseyerek "süper akşam iş çıkışı görüşürüz" tekrar kayanın yanağını öperek odadan çıktığında Kaya rahatsız s kıpurdandı.

Bana baktığında ona bakıyordum ona nasıl bakıyordum bilmiyordum ama çenesi kasıldı.

"ben çıkayım" dedim odadan çıktığımda derin bir nefes verdiğimde canım yanmıştı nedensizce?

*********************************

BILMEM SENCE NEDENSIZ MI AH ARAS SENIN BU TRİPLERİN BENI BENDEN ALIYOR BAKALIM NELER OLACAK KJKJJJJJ.

İŞÇİ-MPREG+DADDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin